dijous, 13 d’abril del 2006

EL MEU Í-POD ESTARÀ MÉS CONTENT
Ja fa unes setmanes que constato que Flaixback emet cançons ecspanyoles. Fins no fa gaire, aquesta emissora tenia com a política "marca de la casa" no emetre'n. Decisió del tot encertada, perquè les cançons ecspanyoles són sincerament insuportables. Però ara, aquesta decisió, diguem-me ecològicament encertada, sobretot en el pla auditiu, ha canviat. És una llàstima.

El meu ípod


Però no passa res. A partir d'ara el meu í-pod estarà més content: les 138 cançons que conté, i que són el milloret, sempre des del meu punt de vista, és clar, les escoltaré amb més gust.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Lamentant profundament la nova situació, i com que veig que tens bon gust musical em permetré fer alguna recomanació musical:

Cram: pop rock català que sona mooolt bé. Els coneixeràs millor a:

www.cramweb.net

18 d’abril del 2006, a les 15:33:00 CEST  
Anonymous Anònim said...

També sona força bé Anotonia Font, més pop i de ses illes.

PD: Com en direm ara "Flai-bá" ?

18 d’abril del 2006, a les 15:35:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home