diumenge, 16 de juliol del 2006

Tercer Aniversari

Sí tu, aquest bloc ja ha complert el seu tercer aniversari. Diuen que sóc ja un veterà. Potser sí, però encara he d'aprendre molt. Cada setmana, cada mes o quan s'escau, incorporo novetats i vaig progressant. Si repasseu les primeres setmanes de vida del bloc veureu que no hi ha fotos, ni enllaços. Progressivament m'he anat adaptant als canvis. La blocosfera en general, i la catalana en particular, s'han revolucionat molt en aquests tres anys. Aquest és el 403è post que penjo. No està pas malament.

He de dir que no sóc gaire partidari de fer moltes virgueries en els blocs, perquè llavors la forma capta més l'atenció que el contingut. Suposo que algú dirà que això és una excusa per amagar les meves mancances tècniques. Bé, és possible. Però també ho aplico per exemple a les transparències que utilitzo a les classes. M'agrada més la senzillesa, perquè t'obliga a fixar-te en el contingut. Però aquest és un debat etern i, la veritat, que no m'interessa gaire.

Tot i que no acostumo a fer-ho, avui us obsequio amb una foto que podria portar el següent peu: És quan blogo que hi veig clar. Espero que us agradi. La foto opportunity se la devem al meu fill.



Com tot procés, l'elaboració d'aquest bloc compta amb algunes dates assenyalades. Sense voluntat de ser molt detallista, en destaco les següents:

15 de juliol del 2003 .
Primer post.

10 de maig del 2004.
Canvi de disseny del bloc. Introdueixo la possibilitats de fer comentaris

27 de novembre del 2004.
Primera foto publicada al bloc

12 de març del 2005.
Incorporo els hiperlinks i la possibilitat de formatejar els textos (colors, cursives, negretes, etc.)

8 de setembre del 2005
Introducció de la llista de correu i del comptador de visites. Les visites, doncs, es compten a partir d'aquest dia.

19 de setembre del 2005
Introducció de la columna d'enllaços.

5 de març del 2006
El meu post de denúncia sobre el lamentable estat del monument al President Companys al Tarrós, és recollit per diverses llistes de distribució i, dos dies després, genera un article a El Periódico de Catalunya. És la primera vegada que influencio els mitjans de comunicació tradicionals. També us pot interessar el audiovideopost que vaig penjar sobre el mateix tema.

2 abril del 2006
Celebro que les visites arribin a les 5.000.

18 de maig del 2006
Començo a publicar l'Observatori sobre el Referèndum d'Autodeterminació de Montenegro. És la primera sèrie que faig i en els dies següents registrarà un important nombre d'accessos, sobretot gràcies al fet que és enllaçada ni més ni menys que per la pròpia Vilaweb.

Com podeu veure, una petita història, però intensa. No cal dir que us he d'agrair el suport que em doneu. Cada cop en sou més. I cada cop s'incrementa més el nombre de comentaris que féu. Moltes gràcies.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Moltes felicitats, Josep, de debò.

16 de juliol del 2006, a les 21:40:00 CEST  
Anonymous Anònim said...

5 de març del 2006
El meu post de denúncia sobre el lamentable estat del monument al President Companys al Tarrós, és recollit per diverses llistes de distribució i, dos dies després, genera un article a El Periódico de Catalunya. És la primera vegada que influencio els mitjans de comunicació tradicionals. També us pot interessar el audiovideopost que vaig penjar sobre el mateix tema.
------------------------------------
És cert, tant bon punt ho vaig veure ho vaig enviar a una dotzena de llistes de correu i a totes les adreces de seccions locals de ERC que tinc, que no són poques.

16 de juliol del 2006, a les 23:46:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home