dimecres, 4 d’abril del 2007

DOS VIDEOS

Si en el post anterior tractava de dues fotos, en aquest tracto de dos vídeos que darrerament m'han interessat. El primer va sobre la campanya per una Selecció d'Hockey sobre gel del Quebec. Val a dir que no és un vídeo recent, però de totes maneres, és prou contundent. Per cert, com que veig que hi ha una certa demanda respecte el meu parer sobre les recents eleccions al Quebec, demanda, per descomptat, ben intencionada, em plau informar que he publicat dos articles al web Llibertat.cat. Els podeu trobar aquí i aquí. Però això no és tot, aviat també diré la meva en aquest bloc. Passa que estic esperant si es confirma un aspecte que encara cueja. No us amoïneu, segur que en sortireu satisfets (eheheheh).




L'altre vídeo que us presento és el documental sobre l'Èric Bertran i l'Exèrcit del Fènix. És un tema escandalós i del qual en el seu moment ja vaig escriure en aquest mateix bloc (1 i 2). Ara el tenim a la xarxa i en podem fer una distribució massiva. No reitero el que ja vaig escriure en el seu moment, només em refermo en què es tracta d'un cas claríssim de racisme, xenofòbia i catalanofòbia, que hauria de tenir més ressò internacional. Penso, per exemple, que s'hauria de doblar a l'anglès i a d'altres llengües per distribuir-lo arreu. Com que és un cas judicialment obert, si no m'equivoco, quan els nazis es pronunciïn -és a dir, bordin- hauríem de posar-nos les piles i engegar una campanya internacional al respecte. És una idea, si més no. Bon visionat!

Etiquetes de comentaris: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Impressionant. Admirable la maduresa d'aquest noi. En quant a la resta no ens hem d'estranyar de res, no es més que la "España Eterna"

5 d’abril del 2007, a les 11:40:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home