dimecres, 23 de desembre del 2009

JA SÓC AMIC DE MISS MÓN 2009!

Tal i com vaig escriure ara fa uns dies, en aquest mateix bloc, vaig demanar ser amic al Facebook de la flamant Miss Món 2009, Kaiane Aldorino, un bé de Déu que també és Miss Gibraltar.


De seguida, alguns dels lectors em van preguntar, sense cap mena de dubtes interessats per estrényer els profunds lligams entre aquests dos pobles, secularment enfrontats als ecspanyols (Remember Catalan Bay!, foto), si havia aconseguit fer-me'n.


Em plau dir-vos, que a dia d'avui, ja sóc oficialment amic de Kaiane Aldorino. Al Facebook, naturalment. M'embarga una sensació de d'embriaguesa i a l'hora de bon rotllo que, diríem que darrerament, m'és molt necessària.

I pel que he pogut comprovar, no sóc l'únic català que n'és amic...


Etiquetes de comentaris: , ,

2 Comments:

Blogger Salvador said...

Hi han moltes maneres de fer país.

23 de desembre del 2009, a les 23:45:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Per curiositat, quants amics té?

24 de desembre del 2009, a les 13:55:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home