dijous, 15 d’abril del 2010

UN NOU BLOC MOLT INTERESSANT

La Catosfera compta amb un nou bloc d'allò més interessant i necessari. Es tracta de Prou accidents laborals, que com indica el subtítol s'encarrega de fer un seguiment de la sinistralitat laboral als Països Catalans.

Mediàticament, la sinistralitat laboral no atrau cap atenció, quan constitueix un drama dels més greus pel nombre de defuncions i de ferits greus o d'invalidesa permanent que provoca, amb seqüeles terribles. Com sempre en aquesta societat desigual hi ha morts i... morts.

Felicito els impulsors de la iniciativa, que estic segur que contribuirà positivament a conscienciar sobre aquesta realitat sovint amagada o menyspreada.

Etiquetes de comentaris: ,

3 Comments:

Anonymous Josep-Empordà said...

Ben cert...però encara hi ha un altre dada terrible i de la que no se'n parla, i és que degut a la brutal crisi de la que gaudim...cada any a Catalunya es suicida més gent de la que no pas mor en accident de trànsit.

15 d’abril del 2010, a les 15:50:00 CEST  
Blogger ... said...

Moltes gràcies per anunciar el bloc. és molt important que aquesta realitat deixe de formar part de la "normalitat" que ens imposen.
Jo vaig patir un accident laboral i no vaig perdre la mà de miracle. El bloc és la millor manera per a mi d'expressar la ràbia obrera que tinc tan a dintre.

Salut company

15 d’abril del 2010, a les 21:39:00 CEST  
Blogger JOSEP said...

Un plaer, i moltes felicitats per la iniciativa. Compta amb mi pel que et calgui.

15 d’abril del 2010, a les 22:13:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home