divendres, 18 de febrer del 2011

DE VEGADES, PENSO...

Reconec, sense cap bri de vergonya, que el programa de sàtira política Polònia, és el millor que es fa avui en dia a la televisió. I és l'únic que em fa moure de l'estudi al saló de casa per veure la caixa tonta. L'únic! (bé tret del Barça, és clar!).

Per això, de vegades, em fa il.lusió pensar que els guionistes del Polònia, són lectors d'aquest humil i modest bloc. Com explicar, sinó les més d'una o de dues coincidències que es donen entre alguns dels posts que penjo i determinats squetxs de l'esmentat programa, que s'emeten dies després?


Ahir van fer l'squetx de la merda penjada en un pal. Genial. Els fidels i veterans lectors d'aquest bloc, saben perfectament que una servidora i la merda tenim una llarga història en comú, que fins i tot ha donat lloc a algun ensurt.

Ara, l'squetx polonès d'ahir immediatament em va fer recordar que una servidora, el recurs de la merda penjada en un pal l'he utilitzat en diverses ocasions, tant en el meu bloc personal, com més darrerament, en el Bloc Gran del Sobiranisme. En aquest últim, per acabar d'arrodonir-ho, vaig escriure, concretament, això:


És a dir, clavat al magnífic squetx que van passar ahir. Ep!, que consti que no em fa res que els guionistes polonesos s'inspirin en els meus posts... Només els envejo els calers que deuen cobrar cada setmana o mes.

Amb una desena part del que guanyen ja m'hi conformaria.

Etiquetes de comentaris: ,

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Aquest cop no estem d'acord;

Hi ha al menys un precedent polonès que materialitza la mateixa metàfora:

http://www.youtube.com/watch?v=G-HkXx7M6Mg

i segur que la desena part del sou d'un guionista de base del Polònia no és superior al teu. Altra cosa és si hi ha guionistes que a més a més fan d'actors o de directors.

19 de febrer del 2011, a les 12:07:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home