diumenge, 18 de març del 2012

FER CLICK A LA PUTADETA DE BLOGGER

Me n'he assabentat en el bloc del Juli Cuéllar. Els de Blogger, m´havien afegit el .es a tots els meus blocs by the face. En Juli, tot radical ell, s'ha passat a wordpress. Vull dir que ha migrat el seu bloc de blogger a wordpress.

Una servidora, després d'uns moments de desconcert, i perquè no dir-ho, de dessassossec, he optat per una solució menys traumàtica. Digueu-me romàntic, però sempre m'ha agradat més blogger que wordpress.

I seguint l'enllaç que figura en el bloc d'en Juli, he procedit a esborrar totes les .es dels meus quasi trenta blocs, que actualment gestiono (eheheheh).

Total que porto quasi dues hores enganxant el codi de marres immediatament després de la marca en l'editor de l'HTML de cada bloc.

I, naturalment, dient mil penjaments del CNI, perquè estic segur que això és cosa d'ells, amb la col.laboració de Blogger, és clar.

No descarto, però, en un futur, si els de Blogger continuen tocant el que no sona, emigrar a wordpress, on de fet ja tinc dos blocs, però que estan, pobrets, mig abandonats. I que els donin.

Tanmateix, en el pecat hi ha la penitència. M´ho he passat bomba, quasi arribant a l'orgasme, cada cop que el domini .es desapareixia del nom dels meus blocs, immediatament després de fer Click. 
He fins i tot fantasiejat amb el fet que la Independència fos aparentment tan fàcil i tan senzill com l'acció de fer click en l'INTRO del teclat.

ADÉU ECSPANYA! CLICK!

Etiquetes de comentaris: , , ,

1 Comments:

Blogger Josep said...

Aquest matí ja he desespanyolitzat el meu blog.

I no és per patriotisme, que també, sinó per pragmatisme: que no ens caiguin a sobre la Llei Sinde, ni els aparells judicials de l'estat.

18 de març del 2012, a les 23:39:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home