diumenge, 21 de gener del 2007

NOVA SÈRIE: CRIDA A LA DIGNITAT NACIONAL

Ha estat fa tot just una hora que se m'ha encès la bombeta... Eureka! M'he exclamat. Ja ho tinc! -Gotcha! que dirien els ianquis. Òbviament la inspiració no m'ha vingut del cel. Ja feia moltes hores que el cap em donava voltes, primer arran de la notícia de la possible constitució del Reagrupament Independentista o com es digui, cosa que m'ha excitat -patriòticament, s'entèn-, i després, un cop escoltades les paraules d'en Carod Rovira, en ecspanyol, por supuesto, on posava a parir en Carretero.

Hi ha coses que sembla que només es poden dir en ecspanyol, i el seguit de penjaments que en Carallot ha dit sobre si mirar endavant o mirar enrere i tota la pesca, em semblen tan impresentables que segurament han estat el detonant del que escriuré tot seguit.

Però tornem al començament. Què és el que tinc? Doncs la idea de fer una sèrie de posts (ara mateix no sé quants em sortiran) exhortant a fer una Crida a la Dignitat Nacional per tal de dir prou a la total i completa rendició política, moral i psicològica que el sr. Carod Rovira està portant a terme en aquests darrers dies, fins i tot podríem dir, en aquestes darreres hores. Estem assistint, en temps real, a una veritable capitulació en tota regla. Cada cop que aquest individu obre la boca, milers de catalans i catalanes abaixen els ulls i apreten els punys i es diuen "però com pot ser? però és possible que digui el que realment diu?". Ha arribat el moment de tallar de socarrel aquesta degeneració i de començar a posar les fites d'un procés que ens portarà a la Sobirania cap al 2014, si no abans.

Etiquetes de comentaris:

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

No sé yo.

No sé si la mayoría de catalanes vamos a estar de acuerdo con tu llamada a la dignidad nacional. Me da a mi que va a estar "complicao". Pero, bueno, tú sigue intentándolo con ahinco, que eso está "mu" bien.

Pero, ya te digo, no sé yo, no sé yo...

21 de gener del 2007, a les 1:24:00 CET  
Anonymous Anònim said...

I "dunno".

I'm not sure if those like me -yes, those who form the majority of the Spanish people- are going to agree with your self-designation as a catalan. Seems a bit strange to me. Oh well, you keep trying.

But I "dunno", I say...

21 de gener del 2007, a les 2:08:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Oh... Josep, needless to say my message above wasn't adressed to you.

21 de gener del 2007, a les 2:13:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home