diumenge, 15 de maig del 2011

DSK, 3000 DOLARS. JADL, 1000 EUROS

Arran la detenció del sociata
Dominique Strauss-Kahn, per una acusació de violació i detenció il.legal a Nova York, m'he assabentat que aquest individu, al qual se'l coneix per les seves sigles en la política francesa, DSK, no s'està de res.

A banda de conduir un Porsche pels carrers de Paris, el director-gerent del Fons Monetari Internacional (FMI), quan va a l'altra banda de l'Atlàntic, s'allotja en habitacions d'hotel a 3.000 dolars la nit.

Bufa!

De seguida he comprès la immensa injustícia que en el seu dia vaig cometre quan vaig denunciar que el senyor Duran i Ecspanya, quan va a Madrit -que per ell, dependentista com és fins a les celles, és com anar a Nova York, per a la gent normal- dormi en una habitació a 1.000 euros la nit.

Veus Duran, si encara segur que tu quan arribes al teu hotelet madrileny per equipatge hi dus una motxilla, home. Disculpa que t'hagi criticat. El DSK et triplica en despeses, i això he de reconèixer que et fa més humil, més senzill, més proper als mortals.

Segur, però, que el que més t'emprenya és que un sociata, quasi et tripliqui el teu ritme de vida. Has de tenir paciència i resignació cristiana, tu que n'ets.

I jo em comprometo a revisar la tírria i la fòbia que sento per un tros d'espanyolot com ets tu.

O no.

Etiquetes de comentaris: , , ,