divendres, 8 de juliol del 2011

ENTRAR EN LA HISTÒRIA... POTSER....

Fa uns quants posts em referia al documental sobre la Crida a la Solidaritat que es va emetre al 33. Allà ja hi vaig penjar els meus records. La sorpresa és que diversos amics m'han informat que una servidora apareix en l'esmentat documental.

El meu petit ego, m'ha dut finalment a visionar-lo a comprovar si realment era cert, i si sortia "prim i sense barba" que diu l'Agustí. I l'acabo de veure.


I la sorpresa és que efectivament no només surto una vegada, si no dues (17:11 i 28:28). I realment, he de dir que el temps passa. Jutgeu vosaltres mateixos:



(Per cert, Joan, no ets tu qui està darrere meu a la foto de la cabina? Sempre en el lloc i el moment adient, oi Joan?)

Són fotos dels anys 84 o 85.

Quant al reportatge, tot i estant d'acord en la rellevància del moviment com a fenomen social, amaga clarament que en gran part l'actuació de la Crida, sobretot estava pensada per desactivar el creixement de l'independentisme combatiu, amb el Moviment de Defensa de la Terra (MDT) i l'auge immens que va tenir Terra Lliure, entre 1984 i 1988. El qual, però, també s'ha de dir no li era necessari que gent de fora el marginés perquè ja ens automarginàvem nosaltres a cop de bastons.

Diu l'Agustí que he entrat en la història, eheheheh, bé, jo en la que vull entrar, de debò, de debò, és en la foto de la celebració del Dia de la Independència. Aquesta sí que no me la perdré!

PD. Ens veiem demà a la Manifestació Nacional per la Independència!

Etiquetes de comentaris: , ,

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

El Putxi?

13 de juliol del 2011, a les 23:55:00 CEST  
Blogger JOSEP said...

No, no em refereixo a aquest Joan. Em refereixo, o pressuposo un altre Joan, que està molt més "viu" que el cadàver polític -amb fums de zombi- al qual et refereixes.

14 de juliol del 2011, a les 22:40:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home