dimecres, 12 de setembre del 2007

PERÒ QUÈ S'HAN PENSAT AQUESTS DE L'ACVOT?

És que potser vivim sota la dictadura d'aquesta gentussa de l'ACVOT? Que què signifiquen aquestes sigles? És l'Associació (Catalana) de Víctimes d'Organitzacions Terroristes. Cal aclarir que no es refereixen a la Guàrdia Civil, ni a la Policia Nacional ecspanyola, ni a l'Exèrcit ecspanyol, veritables màquines de generar terror i extermini, no. Si realment l'ACVOT tingués aquesta vocació, els seus membres es comptarien per centenars de milers. Perquè si bé és cert que ETA ha mort entre 50 i 60 catalans al llarg de la seva història, les organitzacions terroristes ecspanyoles n'han mort milers i milers. I no se n'estan de vantar-se i d'amenaçar que si és necessari hi tornaran.

Però aquests de l'ACVOT què collons es pensen? Catalunya està xopa de sang vessada pels putos ecspanyols, malgrat que s'intenti amagar, i van aquests mamons i pretenen fer passar els seus putos morts per davant de tots els altres? Però què s'han tornat bojos o què. Jo amb l'ACVOT m'hi cago cada dia quatre vegades. Entesos? Que la seva sang és superior a la de la resta de catalans?

Si es pensen que ens faran callar, ho tenen clar. Jo sóc amic de Xirinacs. I els amics dels meus amics, també són amics meus. I collons que els enemics dels meus amics són els meus enemics. Is this crystal-clear? Doncs ja som al cap del carrer.

Etiquetes de comentaris:

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Benvolgut Josep Sort, no puc creure el que he llegit....quina falta de respecte més gran.
miri.... no associi l'acvot amb l'espanyolisme ni amb coses semblants.. la funció de l'acvot és vetllar per families que han patit atemptats ja sigui per grups independents catalans,bascs islamistes.. el que vulgui... l'acvot no és AVT... i si us plau... sigui una mica més educat i no fereixi a persones com ara jo que no volem morir sense veure la nostra catalunya independent i que som membres d'aquesta asociació.

21 de gener del 2008, a les 21:48:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Quan vostè cita textualment "Cal aclarir que no es refereixen a la Guàrdia Civil, ni a la Policia Nacional ecspanyola, ni a l'Exèrcit ecspanyol, veritables màquines de generar terror i extermini, no. Si realment l'ACVOT tingués aquesta vocació, els seus membres es comptarien per centenars de milers"

De moment i segons l'actual legislació encara no podem considerar víctimes de terrorisme als morts .. torturats...per guerra.. guardia nacional etc per això no n'hi trobem casos d'aquests dins de l'acvot. Si fos així ves per on s'hi trobaria el meu avi.. un lluitador roig torturat fins la médula per un que vosté ja sap.

21 de gener del 2008, a les 21:56:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home