dissabte, 1 de setembre del 2007

SUPERATS ELS 20.000 I AMB NOVES IDEES

Ja fa una quants dies que aquest humil i senzill bloc va superar els 20.000 accessos. Com sempre, algú dirà que és pecata minuta. Bé, però és la meva pecata minuta. I també la dels lectors i comentaristes. Cal assenyalar que en les darreres setmanes el ritme d'accessos s'està disparant. És cert que algun dels meus fidels lectors se m'ha queixat que carrego massa el bloc amb youtubes de pel.lícules rares. Ho sento, però és el que hi ha. Segurament amb el temps les aniré canviant, però algunes segur que no.

També us vull comentar que, incrementant el meu esforç col.laborador amb altres projectes digitals, se m'ha convidat a col.laborar amb un dels webs més interessants que conec i que llegeixo puntualment cada dia. Em refereixo a l'annanotícies. De forma regular hi penjaré un article d'opinió política. D'aquesta manera accedeixo a una altra tribuna digital, la tercera, si tenim en compte que ja col.laboro des de fa mesos a llibertat.cat, amb articles de política internacional, i, més recentment, a la secció Talaia del grup criteri. Val a dir que totes aquestes col.laboracions són fetes seguint la fórmula gratia et amore, és a dir, que ni cinc de calaix. Però això, de moment, no m'obsessiona.

Finalment, i donada la naturalesa en transformació constant de la xarxa, he decidit que a partir d'aquest post, de forma més o menys regular, aniré penjant alguns treballs digitals de la Generació Life, denominació que acabo de parir -collita pròpia, doncs, però tranquils, no exigeixo copyrights- i per la qual em refereixo als adolescents que desembarquen a la xarxa de la mà de Half Life, de Second Life i de la cultura dels MODs (per una anàlisi més aprofundida, vegeu l'article en anglès).

En aquesta aposta pels joves, però, no només hi ha un interès acadèmic. També hi ha un egoisme de pare, donat que entre els autors hi ha el meu propi fill, en Pep, a més a més del seu amic David. Fixeu-vos en l'estètica lleugerament daliniana d'algunes de les composicions (m'emociono i tot, snif).

Etiquetes de comentaris: , , , , ,

2 Comments:

Blogger Martí Cabré said...

Enhorabona per mantenir aquest públic fidel i per tenir una descendència tan creativa.

1 de setembre del 2007, a les 18:14:00 CEST  
Blogger xavier said...

Professor:
Existeix llibre audio en català?

xavier

4 de setembre del 2007, a les 15:09:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home