dijous, 30 de setembre del 2010

BCN-BRUSSEL.LES-WASHINGTON

No content amb publicar un llibre de recull de posts del meu bloc personal (El Moment Zen), em plau anunciar-vos que he donat l’Ok a un nou recull de posts d’una servidora. Es tracta, però d’un recull diferent. Hi aplega tots els posts que vaig publicar al Bloc Gran del Sobiranisme durant l’any 2008. Entre juliol i desembre. Us recordo que el BGS va aparèixer l’1 de juliol d’aquell any. I continua funcionant, sent una servidora el darrer de la vella guàrdia.

He de dir que ja en el seu moment, es va barallar la possibilitat de fer una publicació col.lectiva que recollís alguns dels posts referents dels primers mesoso dels BGS. Finalment, però, la cosa no va acabar de rutllar i molts dels qui ho portaven van circular pel bloc i es van perdre -alguns quasi literalment, per l’espai sideral.

A l’igual que amb el primer, el llibre ha estat editat als Estats Units, i en conseqüència és un llibre “americà”, si més no de naixement Ho he fet a través del servei de lulu.com.

Aquest llibre compta amb l’afegit d’un prologuista que, malgrat haver-se converit en un Mr. Hyde nostrat, em té el cor robat. Es tracta de l’ara superstar Quico Ventalló.

Un cop el llegiu, us agraeixo que em feu arribar els comentaris sincers….


Bona lectura!

(Nota: penjat inicialment al BGS, el 29.09.2010)