diumenge, 13 de maig del 2012

2.000 POSTS!



Aquest modest i humil bloc ja ha celebrat moltes commemoracions, si bé la més important és que continua sortint amb la mateixa o més alegria i força que quan va començar el mes de juliol del 2003. Ara s'ha apuntat una altra medalla, que deia en Màgic Andreu. Ja hem publicat 2.000 posts, és a dir, entrades. Bé em direu que algunes són repetides. Cert. D'altres són molt breus. També. Però a l'infern amb els peròs, avui tinc ganes de celebrar-ho! Dues mil entrades no són poques! Cal tenir constància i aguantar. I modestament, penso que les he tingudes, fins i tot en alguns moments una mica durs. No tinc ni idea si arribaré als 3.000 posts o als 4.000. Potser un dia m'aixecaré i diré prou. S'ha acabat la comèdia. Però mentre aquest dia no arribi, continuaré escrivint quan tingui alguna cosa a dir, i em faci mal no treure-ho de dins meu, i abocar-ho a aquesta esfera pública que és Internet. 


Enhorabona bloc meu!

Etiquetes de comentaris: ,