dilluns, 12 de febrer del 2007

500 POSTS, FELIÇ ANIVERSARI!

Aquest és el post número 500 d'aquest modest bloc. Bé no és que sigui un esdeveniment mundial, ni tampoc penso que ni la CNN i la BBC se'n faran ressò, però jo sí. He de dir que 500 posts en més de tres anys no és que sigui precisament un prodigi de productivitat, molts companys hi arriben al cap d'un any, però m'és igual. Jo he anat fent i fins aquí he arribat. Arribaré als 1000? No ho sé pas. De moment vaig fent i ja veurem.

Em plau informar-vos d'algunes novetats. La primera és que, fidel al meu compromís amb la blogosfera, he obert un altre bloc (i en van....), que es diu Graccusland, com podeu veure, és un bloc d'humor i essencialment carronyaire, la meva contribució personal es limita a la selecció dels vídeos que em baixo de You Tube. Molt senzill... però em peto de riure!

La segona és que m'he donat d'alta com a usuari d'Skype, amb el nom Graccus 43, així que si algú la vol petar, de bon rotllo, és clar, ja sap què fer. Que perquè Graccus? Doncs perquè és una paranoia que em va agafar quan tenia 19 anys entorn la figura del revolucionari Graccus Babeuf (1760-1797) i la seva Conspiració dels Iguals, una paranoia que, atenuada per l'edat, encara em dura.

El rei nu
Segons un lector d'aquest bloc, crític fins a la torrocolloneria, però de fidelitat i de participació contrastada, cosa que agraeixo, que avui m'ha vist per televisió, li he recordat a un personatge dels Simpsons, concretament, aquest individu de la imatge.

Es tracta del freaky de la tenda de còmics, i té per nom Jeff Albertson. He repassat la seva biografia a la Wikipedia, i he de dir que si hi ha alguna cosa de la que difereixo totalment d'ell és pel que fa a la virginitat. Jo la vaig perdre un quart de segle abans que aquest paio. La veritat sigui dita, mai he seguit la sèrie dels Simpsons, bàsicament perquè l'emeten en un canal que no m'interessa gens. Suposo que és una llàstima, però penso que ho he pogut suportar.

PD. S'accepten felicitacions, flors i Bin-Ladens.

Etiquetes de comentaris: , , ,

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

Felicitats, el teu bloc és dels millors que hi ha. Ademés del nivell dels escrits, a nivell de disseny un 10.
Una torrocolloneria: crec que hauríem de dir Ben Laden, ben: fill de, en àrab. No creus que bin és la pronúncia americana del nom?
Si en tens cap...jo voldria començar-ne una col.lecció...
Carles ex-aeiu

13 de febrer del 2007, a les 9:24:00 CET  
Blogger Joan Arnera said...

Felicitats i endavant les atxes. Et sóc lector força fidel i tot i que no coincidim pas sempre, m'agrada l'energia que gastes.
Salut!

13 de febrer del 2007, a les 13:09:00 CET  
Blogger Joan Arnera said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

13 de febrer del 2007, a les 13:09:00 CET  
Blogger JOSEP said...

Gràcies amics,

Joan, si estiguéssim d'acord amb tot, potser tot plegat seria molt avorrit, oi?

:-)

Salut!

13 de febrer del 2007, a les 13:49:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Congratulations, amic. Continua engrescant-nos com sempre. La veritat és que em fa enveja la teua desimboltura tot-terreny, tot i que... a voltes... En fí, avui és día de felicitacions: moltíssimes per tu i els teus. Fins aviat.

13 de febrer del 2007, a les 22:30:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home