diumenge, 11 de febrer del 2007

NOVES ACTIVITATS PÚBLIQUES

Em plau informar-vos de les següents activitats públiques en les que participaré properament:







El dilluns, 12 de febrer, a les 13.00 hores, participo en una Taula Rodona a Barcelona TV. Amb motiu de l'inici del Congrés Mundial del 3GSM, m'han convidat a una taula rodona sobre l'impacte social de les tecnologies de la informació i la comunicació. També hi prendran part representants de destacades firmes tecnològiques.


El dimarts, 27 de febrer, a les 13.00 hores, intervindré en una conferència sobre la Transició política, en un cicle de xerrades sobre la Constitució ecspanyola i els moviments d'alliberament nacional. El cicle està organitzat pel Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC), i tindrà lloc al Campus Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra.

Etiquetes de comentaris: , , ,

5 Comments:

Blogger bacus said...

Hahaha, sort t'assembles al frikie de la botiga de còmics dels simpson.

Sobre els telèfons mòbils jo uso un model de fa més de 5 anys amb pantalla verda que només pot enviar sms i veu... això que professionalment soc administrador informàtic...

això del mòbil és una presa de pel es tracta d'integrar internet+itunes+mp3 al mòbil però pagant per cada servei i eliminant la pirataria i per això ja tinc inet....


salut, peles i república...

12 de febrer del 2007, a les 13:19:00 CET  
Blogger JOSEP said...

Collons bacus,

Jo també t'estimo.

peles, sexe i independència.

12 de febrer del 2007, a les 15:32:00 CET  
Blogger bacus said...

cony vaig sentir a saul per rac1 una mena de saura i tu el capficat dels simpsons...

sembla que de la vella guardia de la litrona r'n'r i fot-li fins al fons quedem jo i la zipolla....

12 de febrer del 2007, a les 21:56:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Això dels mòbils ja comença a recordar els antics acudits que parlen de mercats de bestiar on el gitano de torn et vol encolomar el saldo del segle, encara recordo la cara de babau que va posar el dependent quan després de deixar-lo parlar més de 20 minuts de les maravelles de l'aparell que em volia encolomar jo li vaig preguntar: "i em servirà si el que vull fer és parlar per telèfona amb algú altre?"

12 de febrer del 2007, a les 23:05:00 CET  
Blogger bacus said...

sort fins el fons esquirols a banda


http://bacus.bloc.cat/post/5530/139522

13 de febrer del 2007, a les 1:30:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home