dimarts, 21 de juny del 2005

TRENTA-VUIT ANYS DESPRÉS
Ja s'acosta el segon aniversari d'aquest blog, i el procés d'incorporació de noves tecnologies no s'atura. Darrerament he comprat una màquina multifunció que em permet imprimir, copiar i escannejar. No és que tingui unes propietats extraordinàries, però em fa el servei.

Particularment interessant em sembla la possibilitat d'escannejar totes les fotos que tenim a casa. No, no us preocupeu, no començaré ara a penjar fotosque tinc de l'avi, el besavi i d'una rebesàvia. Potser faré un nou blog exprés per això, però no en aquest. De totes maneres, no he pogut resistir la temptació de penjar aquesta foto

JOSEP+PAU

Hi sortim el meu germà Pau (és el petit) i un servidor, ara fa trenta-vuit anys, pam amunt pam avall. Encara no havia nascut en David.

No us enfoteu gaire.

PD. Perdona Pau, per no consultar-t'ho.