dilluns, 20 de febrer del 2006


DES DE LA CUA:
LA MANIFESTACIÓ DE LA DIGNITAT


Acabo de penjar un nou bloc, amb la particularitat que conté gravacions en vídeo.

Aquí podeu veure una petita pel.lícula que vaig gravar amb la meva càmera digital. He intentat penjar-la en aquesta bloc, però suposo que el document pesava massa i trigava molt en descarregar-se. De tant en tant, aniré penjant més gravacions sobre temes diversos en aquest videobloc.

Per descomptat, obvieu els meus dots de cineasta, atès que no en sóc expert. Penso però que el resultat recull molt bé l'atmosfera que es respirava a la cua de la manifestació, que és on vam estar pràcticament tota l'estona, lluny de les pancartes de l'encapçalament. Era un sector menys mediàtic i on en algunes ocasions vaig trobar a faltar una mica més de canya i de consignes engrescadores. Però vaja, va estar bé.

Abans del vídeo de la mani, trobareu una altra gravació que he penjat de prova. Malgrat el títol, es tracta d'una beluga que vaig gravar a l'Aquàrium de València, el mes d'agost del 2003.