dimecres, 19 de setembre del 2007

HI ESTEU CONVIDATS... PER PARTIDA DOBLE

El mes de setembre és un mes intens pel que fa a les activitats polítiques. Darrerament no paro d'anar a dinars, sopars i altres activitats. De tot plegat ja en parlaré en un futur post. Sobretot de les meves impressions entorn algunes de les figures més destacades del cada cop més imparable moviment sobiranista català.

Modestament, jo també aporto el meu granet de sorra a aquesta dinàmica. Concretament, em plau fer saber que en els propers dies participaré en dues activitats que em fan una especial il.lusió.

El proper DISSABTE 22 DE SETEMBRE, faré una xerrada-conferència que porta per títol Transició i deslegitimació democràtica. La faré en el marc de la Trobada de Joves dels Països Catalans: Alça't 07, que tindrà lloc a Caldes de Montbui (Vallès Oriental). Els organitzadors són la CAJEI (Coordinadora d'Assemblees de Joves de l'Esquerra Independentista), sens dubte, una de les organitzacions capdavanteres de l'independentisme actual. Us recomano que féu un cop d'ull al programa, perquè és summament interessant.

Per altra banda, i seguint amb la ronda de presentacions del llibre Elogi de la transgressió. Identitat nacional i desraó d'estat, el proper DILLUNS, 24 DE SETEMBRE, el donarem a conèixer a la ciutat de València, i més concretament al CENTRE OCTUBRE, el flamant nou equipament de la cultura catalana al bell mig de la ciutat.

De fet, inicialment no em tocava anar-hi, però finalment substitueixo un dels companys que finalment no podrà baixar. Serà una nova oportunitat per tornar a trepitjar el carrers del Carme i saludar molts amics i amigues. L'acte serà a les 19.30 hores. Hi participaran la Maria Conca (presentació), Quim Gibert, Àngel Velasco i una servidora.

Per més endavant hi ha altres convocatòries, les quals ja anunciaré oportunament.

Etiquetes de comentaris: , , ,