dissabte, 17 de novembre del 2007

SUPERATS ELS 25.000 ACCESSOS

Tot i que ja fa uns dies, em plau escriure que aquest modest i personal bloc, ja ha superat els 25.000 accessos, des del mes de setembre del 2005. Només agrair-vos a tots i a totes el suport que em doneu per continuar escrivint-lo. No sé si són manies meves, però darrerament he notat en la catosfera com una certa relaxació en el ritme de publicació de posts i comentaris. Estem davant d'una ressaca bloguera? O és que poter l'anestèsia a que ens sotmet el rotllo d'en Montilla, el patetisme d'en Carod, el col.laboracionisme judicial d'en Saura, per no parlar, del pocapena d'en Duran i Ecspanya, fan que la gent cada cop passi més de tot i diguin el típic i tòpic ja s'ho faran, colla de majares -afegeixo jo.

Alguns dels meus lectors es queixen que darrerament no els envio res. Que quedi clar que als únics que envio tots els posts que publico són aquells que han fet l'esforç d'apuntar-se o subscriure's a la llista que apareix en un els marges del post. A la resta, els envio de forma puntual algun post que em sembla especialment rellevant. Així, doncs, si voleu estar regularment sabedors dels meus posts, us recomano que us subscriviu al post. It's free, after all, DUDE.

Etiquetes de comentaris: