diumenge, 23 de maig del 2010

LIPDUB DE L'UQAM...I UN XIC D'ENYORANÇA

Els lipdubs es van generalitzant arreu. Aquest és un dels clàssics. Però per a mi és especial.
Està fet pel alumnes de la Universitat del Quebec a Montreal (UQAM) que és on vaig estudiar
durant el curs 1991-92. Tornar a veure els passadissos i els bars, quasi vint anys després, fa
una mica d'enyorança, naturalment. I pensar que probablement tots els nanos que surten o
no havien nascut o eren nadons, llavors. Bé, suposo que és el que toca, no?

Etiquetes de comentaris: ,

1 Comments:

Anonymous Albert said...

A a mi aquest video m'ha enganxat per sobre dels altres, perquè tècnicament és probablement el millor i la gent que apareix transmet molt bon rotllo. A part, el fet de ser al Quebec i que acabin cantant en francès també m'ha engaxat. No em vull ni imaginar el que sentiria si jo hagués estudiat allà.

26 de juny del 2010, a les 22:39:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home