dimecres, 6 d’octubre del 2010

BUFFFF!



Ara fa uns minuts, aquest humil i modest bloc acaba de rebre la visita número 100.000. Gràcies a tots vosaltres. He de dir que mai he considerat com a fita competir per ser el més visitat. I a fe de Nostradamus que no ho sóc pas. Però sí que m'enorgulleixo d'haver conservat la meva lleialtat als meus principis, una actitud, per cert, ben poc postmoderna.

Vull anunciar que per commemorar aquest esdeveniment, mig íntim i, mig públic, he decidit fer-ne una celebració, de la qual us en parlaré en un proper post.

Ara, de moment, em quedo amb el sentiment de la feina feta. No ha estat fàcil arribar fins aquí. I, sobretot, darrerament he tingut temptacions de deixar-ho córrer. Però, l'amistat de molta gent, el suport, fins i tot la resposta d'alguns dels meus lectors/lectores més fidels, m'han fet continuar.


Perseverar en el camí de la Independència no és una tasca fàcil. Però ara que som molt a prop de la victòria hem de veure com suposats independentistes de tota la vida pugen al carro i fins i tot es permeten donar-te lliçons. Paciència. És el preu de la victòria. És la pròpia naturalesa humana. Tant catalana com universal

Però demà al matí, quan em miri al mirall, i sempre em miro al mirall, sabré que gràcies al meu granet de sorra, la Llibertat serà mès a prop.

3 Comments:

Blogger Ricard C. Estrada said...

Enhorabona! Un blog, un article o qualsevol escrit que es deixa anar per la xarxa pot fer un gran servei a l'independentisme.

6 d’octubre del 2010, a les 7:48:00 CEST  
Blogger Jesús (Xess) said...

Enhorabona!!

Espero que el de la segona foto no sigui ni el visitant 100.000 ni el que veus al mirall cada matí... hehehe

Perdona, no ho he pogut evitar ;p

11 d’octubre del 2010, a les 15:56:00 CEST  
Blogger Jesús (Xess) said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

11 d’octubre del 2010, a les 15:56:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home