divendres, 18 de març del 2011

Arnera Tres

Hòstia, Joan, avui he tingut un dia fotut. Anímicament, vull dir. I arribar a casa i veure la nota d'en Manel dient que hi tornes, m'ha capgirat el meu estat. Ara estic content.

Dius que escrius un bloc sentimental. Perfecte. Endavant. Llegeixo els dos posts i em semblen perfectes, molt intimistes, diguem-ne. M'emociono quan llegeixo la cita mítica de Blade Runner a la capçalera. Un 10, noi, un 10. Matrícula d'Honor. Saps? Aquesta setmana passada vaig posar Blade Runner a un grup d'alumnes i van dir que era una merda de pel.lícula, que Torrente 4 era molt millor. Per la seva banda, un altre grup, més grans, no saben ni qui és Arzallus. Així està el pati, noi.


Encara que tu no vulguis, m'alegro que tornis al món dels blocaires vius, la teva ressurrecció és benvinguda, no com la d'altres.

Escriu el que vulguis i fins quan vulguis. M'has alegrat el dia.

Fote't.

Etiquetes de comentaris: , ,