dimecres, 1 de febrer del 2006

VENDRELL MATXACA HOMS, SENSE PIETAT

Acabo d'escoltar el debat entre Xavier Vendrell (ERC)(foto esquerra) i Francesc Homs (CiU) (foto dreta) a Minoria Absoluta de RAC1 respecte el nou Pacte de la Moncloa o altrament dit, l'enculada en tota regla. Mai havia sentit una matxacada tan forta. Tan forta que fins i tot els conductors del programa han hagut de sortir en ajuda del diputat gallinaci. Tot plegat assenyala que els de CDC són un gegant amb peus de fang. No només els ha dat en Zapatero, sinó també el propi Duran i Lleida. Els d'ERC farien santament d'aguantar tot el que els caigui al damunt. Ho faran? (però com l'ha matxacat!....)

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

El tall de veu ja es pot descarregar

http://www.amicsrac1.net/fonoteca/fitxers/descarrega.php?fitxer=ma0506_caraacara_xvendrell_fhoms.mp3&num=3857

tu que el vas escoltar en directe, ens podries dir fins a quin punt és fidel a l'original???

5 de febrer del 2006, a les 19:21:00 CET  
Blogger JOSEP said...

Company,

De fet, jo vaig escoltar la repetició, que s'emet a la matinada, per la qual cosa no puc assegurar-te al cent per cent que l'enllaç que ens dónes correspongui fidelment al que es va emetre en directe. L'he escoltat, i em sembla que es correspon al que jo vaig sentir, però...

6 de febrer del 2006, a les 1:00:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home