dimarts, 17 d’octubre del 2006

ESTÀS CONVIDAT


Aquest diumenge ens veiem, si vols, a Prats de Molló (Vallespir) per celebrar el 80è aniversari de l'intent més seriós d'alliberament nacional de Catalunya, impulsat per Francesc Macià. Com indica el cartell que il.lustra aquest post, participaré en una conferència sobre l'independentisme durant la guerra del tres anys (que és la denominació correcta que correspon a la guerra del 1936 al 1939). T'hi espero!

PD. Passats 80 anys, sembla que ja toca, ja ens toca, intentar-ho de nou i, reeixir-ne, òbviament.

2 Comments:

Blogger Barol said...

Bona nit senyor Sort.
Li vull comunicar que he posat un hipervincle al seu blog per l'article seu del monument a en Lluís Companys, del dia 5 de març de 2006.

Si no hi està d'acord només ha de comunicar-m'ho.

Fins aviat.

PD: Intentaré anar a l'acte. Em congratula que siguem germans de professió!

17 d’octubre del 2006, a les 23:40:00 CEST  
Blogger Dessmond said...

Senyor Sort,
Li comunico que em serà impossible assistir aquest diumenge a Prats de Molló.
Aprofito per fer-li saber que m'he unit a la causa de l'Exèrcit Català de Pekín (http://xctlpkn.blogspot.com/), reproduïnt el seu missatge al meu blog.
Estaria bé poder comptar amb el seu ajut per difondre la iniciativa.
Salut i Visca la Terra!

18 d’octubre del 2006, a les 17:59:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home