dimecres, 20 de febrer del 2008

L'ENORME, LA GRAN, LA IMMENSA PUNYALADA TRAPERA D'UNIÓ DEMOCRÀTICA I DELS ROQUISTES A CDC


Fixem-nos en els caretos que apareixen en la foto (extreta de l'e-noticies, per estalviar temps). Són els caretos del botiflerisme amb potes. No puc entendre, bé sí, i per això encara em sap més greu, la presència d'algun d'ells, sobretot perquè havia estat alumne meu. Són els diputats i diputades que han mancat al Ple d'avui, fet que ha impossibilitat incloure en l'ordre del dia una resolució sobre la Independència de Kosova. Ara bé, hi ha una cosa que està clara: no es tracta de cap de les maneres d'una casualitat. I, en segon lloc, l'artífex d'aquesta autèntica punyalada trapera, no és altra que la direcció d'UDC, amb la connivència de les deixalles roquistes que encara s'arrosseguen per la política catalana. No és cap casualitat, en concret, que entre els 11 diputats de CiU, hi figuri el Secretari General d'UDC i la directora de campanya d'en Duran i Ecspanya. No és cap casualitat que molts d'ells siguin alcaldes de poblacions importants, és a dir, autèntics cacics, que fan i desfan en els seus feus. A tall anecdòtic, no és cap casualitat que, també hi figuri un polític que més que convergent, sociològicament li pertocaria estar al PP, sempre i quan, ben entès, hagués superat, abans, els seus trastorns psicològics, públics i notoris.

Mireu-los les cares, i abans d'escopir-los, prometeu que ho pagaran molt car. El sarau darrer serà un conte de fades. Anem a per totes, i si Ecspanya no ens espanta, perquè és un tigre de paper, menys ens espanten aquests txitxarel.los, que, ja ho veureu, demà, La Vanguardia i el mamarratxo d'en Jordi Basté, els dedicaran un semàfor verd, i la gran conilla els convidarà i els mamarà el que calgui. Però nosaltres no. Qui la fa, la paga.

Nota: M'avanço al comentari que molt probablement penjaria en Dit i Fet, i considero que en el cas del metrosexual, només demostra com n'és, de passarell. Es deuria pensar que els d'Unió acatarien amb disciplina, i òbviament, no ha estat així. Val a dir, que encara que hagués estat present, tampoc hauria servit de res.

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Josep,

No dic que no tinguis raó (probablement, més d'un i més de dos convers i unionistes tenien rampes als dits pensant que havien de votar a favor de Kosovo), però pel que a mi m'han dit, ha estat més aviat una maniobra de l'Iceta que, veient que faltaven diputats de CiU, ha demanat que s'avancés la votació, cosa que la Presidència (Benach) li ha autoritzat, vulnerant l'ordre del dia.

És a dir, que Benach ha permès adelantar la votació sabent que així la moció no tiraria endavant.

En la meva opinió això demostra que CiU són tòtils, rucs, estúpids, que ERC està totalment entregada al PSC i que si el PSC fos sobiranista, ja faria anys i panys que seriem independents, però com que són espanyolistes i demostren que són molt més llestos que nosaltres, ho tenim cru.

Mira que em cau malament l'Iceta, però que vé ens vindrien una quants malparits com ell a les rengles independentistes.

I sobre Puigcercós, ell em sembla potser el més inocent de tots en aquesta patètica història (i van...).

21 de febrer del 2008, a les 0:01:00 CET  
Blogger JOSEP said...

Company passavolant,

Aquesta explicació si més no em tranquil.litzaria pel que fa a algun conegut que tinc entre els onze i que sé del cert que és un independentista de pedra picada. Però si repasses la fauna, no et sembla massa casualitat que entre els implicats hi hagi el Secretari General -EL SECRETARI GENERAL- d'UDC i la cap de campanya d'en Duran? A la meva edat, ja no m'empasso les casualitats! Aquesta fauna són el nucli dur del duranisme i són de tot menys passarells. No, ho sento, no em sembla vàlida aquesta explicació, tot i que sí que podria existir una conxorxa entre l'Iceta i ells. Això sí que em sembla plausible. En definitiva, continuo pensant que ha estat un acte premeditat, segurament amb la benedicció de tot el lobby sociovergent: la Caixa, Miquel Roca, La Vanguardia, Planeta, Narcís Serra, etc. Et recordo que mentre Serra va ser vice-president, l'Iceta va treballar a la Moncloa, era un monclovita, encarregat d'anàlisi i estratègia. No ho oblidem mai, això.

21 de febrer del 2008, a les 0:47:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Acaben de perdre el meu vot: Unió no és el meu partit.

21 de febrer del 2008, a les 9:40:00 CET  
Blogger Manel Bosch i Pagans said...

Amb el tio pepe aquí es fa política regionalista els 365 dies de l'any. El que encara és més trist és que passi amb la complicitat d'ERC, el silenci de Convergència i els aplaudiemtns d'Unió.

21 de febrer del 2008, a les 11:56:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home