dimarts, 15 de juny del 2010

NOU WEB DE REAGRUPAMENT

Aquest dimecres serà una jornada particular a Reagrupament. Hi haurà la presentació del nou local electoral, situat al Passeig de Gràcia de Barcelona. També es presentarà en societat la furgoneta tunejada que ja fa setmanes que circula per Catalunya, i que va ser presentada en primícia en aquest humil i modest bloc.



Però això no és tot. També es presentarà el nou web de Reagrupament, una eina fonamental en la Política 2.0 de la qual Reagrupament sempre n'ha fet bandera. Fa pocs minuts que s'ha penjat i ja és, doncs, visible. Us convido a entrar-hi, a navegar, a llegir, a interactuar, en definitiva a fer-vos-la vostra!

Endavant les atxes!


Etiquetes de comentaris:

6 Comments:

Anonymous Pili said...

Jo no acabo de veure clar que els diners provinents de les quotes i actes realitzats per Rcat serveixin per pagar lloguers pijeres en ple Psg. de Gràcia. M'hagués agradat que aquest reagrupament d'independentistes no s'aferrés als mateixos tics estètics i materials que duu a terme qualsevol associació o grup polític immergit dins el sistema que res vol canviar... Esclar, la principal seu al Psg. de Gràcia dota de molta categoria, oi?... doncs per a mi ja faria en algun carrer de Nou Barris, per exemple... Deu ser que jo no faig per Reagrupament.Cat. I no són complexos, és sentit comú...

16 de juny del 2010, a les 9:57:00 CEST  
Blogger Unknown said...

Recollons....al Passeig de Gràcia. Caram, quins fums. Si que dóna l'almoina. A veure si aprofitant que tunegeu la furgo també et tuneges tu una miqueta (inclòs el cap) que ara, malgrat la babalera que et cau, entre tant canapé, porter amb gorra i pijolàndia no acabes de fer-hi el pes al Passeig de Gràcia. Al capdevall els tics fatxendes, pijoprogres i dretanots us acaben sortint talment com la mateixa bilis i vomitera amb que recites el dogma de fe del Dc. Sloan de Puigcerdà. Au vinga mira el llibret i la pàgina del que has d'escriure...

17 de juny del 2010, a les 0:34:00 CEST  
Blogger Jordi Benplantat said...

Josep, malgrat comprenc que puguis estar content per constatar que alguna cosa es fa, el web de nou te poc, com a molt es una rentada de cara. El color grana al rebaxar-lo malament queda una mica gay, i trobo a faltar la reclamada intranet. (no es el mateix un grana clar que aquest rosat de vi)
I ja va siguent hora que aclariu si tanquem o no la porta, que de tanta estona esperant ens estem quedant garratibats, i ens fara falta molt "reflex".
El millor article de l'acte d'ahir, el de l'amic Xavier Borràs al naciódigital.
M'haguès agradat mes que la seu estiguès al carrer Corts Catalanes o a la plaça Francesc Macià, per exemple. ( lo de Nou Barris tampoc m'agrada )
Una abraçada

17 de juny del 2010, a les 7:31:00 CEST  
Blogger JOSEP said...

Pili,

En el lloguer no gastarem ni un duro. atès que és una cessió gratuïta. Serà una seu electoral, és a dir, fins a immediatament després de les eleccions. De totes maneres, posats a fer prenc nota de la teva opinió i començo a buscar nou local a la favela Cidade de Deus, de Rio de Janeiro, on no tinc cap dubte que et sentiràs més còmoda,perquè tot serà més autèntic i guai.

General,
Mira noi, jo vaig viure al costat del Passeig de Gràcia 25 anys, de manera que per mi era com casa meva. Encara recordo el Kansas, la Llibreria Francesa,el drugstore, els cinemes on vaig veure Hair, Foc en el Cos i tantes i tantes altres pel.lícules. Jo a diferència dels babaus, no m'endiumenjo per anar pel Passeig de Gràcia. Finalment, tuneja't una mica, llegeix i comenta altres blocs més del teu gust i no toquis el que no sona.

Benplantat,
He de dir que vaig riure molt amb el post dels guerrers de reagrupaxiang, m'encanta el teu sentit de l'humor, encara que sovint no coincideixo amb els teus parers. Tema intranet, totalment d'acord, Hi ha altres temes que també trobo a faltar (anglès), però com a mínim ja hem fet un pas endavant importantíssim. No podem fer-ho tot a l'hora, entre d'altres raons perquè ningú cobra res a Reagrupament i treballem després de treballar. Finalment, posats a escollir localitzacions patriòtiques, suggereixo la futura Plaça de la Independència, que actualment té un malnom que taladra l'oida quan es pronuncia....

17 de juny del 2010, a les 8:32:00 CEST  
Anonymous Pili said...

Disculpes per haver-me enfilat massa depressa. Havent-li fet saber el mateix a la coordinadora de la zona que em correspon, m'ha explicat molt amablement i sense fer ni un sol comentari sarcàstic la qüestió del local al Psg. de Gràcia. Amb persones com ella que comprenen i aclareixen els possibles dubtes dels reagrupats que no participen d'una manera física amb les coordinadores sí que els associats ens podem sentir reconfortats. Em sembla que tu adoptes un to un pèl antipàtic que tampoc cal. Et felicito, això sí, per la teva capacitat d'anàlisi en moltes de les qüestions polítiques que planteges que posa de manifest la teva privilegiada intel·ligència, encara que et manqui en altres aspectes. I això no és cap comentari sarcàstic!
Una abraçada!

17 de juny del 2010, a les 16:57:00 CEST  
Blogger JOSEP said...

Benvolguda Pili,

En cap cas volia resultar antipàtic. Teniu molta intel.ligència per haver escollit un coordinador o coordinadora tan competent, amable, assequible i proper. Ja saps que pots comptar amb mi pel que calgui.

19 de juny del 2010, a les 3:33:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home