diumenge, 5 de març del 2006

INDIGNANT ESTAT DEL MONUMENT AL PRESIDENT COMPANYS AL TARRÒS


INDIGNANT ESTAT DEL MONUMENT AL PRESIDENT COMPANYS AL TARRÒS


Ahir dissabte, vaig aturar-me a veure el monument al President Lluís Companys, que té al Tarròs, poble on va néixer l'any 1882. Es tracta d'un espai situat al peu de la C-53, a la sortida del poble a mà esquerra, si, com en el meu cas, anava direcció Tàrrega-Barcelona. Quan vaig veure l'estat del fris, trencat i amb la part superior tirada per terra, em vaig indignar i molt. I el pitjor de tot, és que tot sembla indicar que aquest estat no és recent, vull dir que ja fa temps que es troba així, fet, parlant clar, una merda. Òbviament, el meu deure patriòtic em portà a recollir el testimoni per denunciar-ho, com ho faig ara: amb fotos, les que veieu en aquest post i en aquesta gravació de vídeo, que he penjat en el meu videobloc. Penso que cal fer alguna cosa al respecte, trucar a l'ajuntament de Tornabous -del qual depèn el Tarròs- o al Consell Comarcal de l'Urgell, en tot cas a qui correspongui i arreglar-ho el més aviat possible. Per dignitat i per vergonya!

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Si ho ha de fer una administració pública, ja veurem que fan, si és que fan alguna cosa, fent un repàs del que ha succeït els darrers temps és fàcil veure que la vergonya ja fa temps que la van gastar tota i que la dignitat no l'han coneguda mai.

5 de març del 2006, a les 19:14:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Hola,
He enviat el teu post a diverses llistes de correu així com a un munt d'adreces de casals d'ERC, si aquests darrers no es belluguen pel monument després de la caragel·la que munten amb certes coses ja podem començar a plegar i anar pensant en emigrar, és clar que després de tripartits, estatuts i altrs coses no em faig gaires ilusions.

7 de març del 2006, a les 14:54:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home