dijous, 17 d’agost del 2006

DES DE L'UCE ESTANT

Tal i com vaig escriure en l'anterior post, ja estic a la Universitat Catalana d'Estiu de Prada de Conflent. Vaig arribar ahir al vespre i la primera sensació que vaig tenir és que hi ha força gent. Segons em van dir, s'esperaven 300 persones pel sopar i es van presentar 400. Penso que aquesta dada és prou significativa de l'interès que ha aixecat aquesta edició d'enguany. La nit, segons sembla ha estat mogudeta, però això no és cap novetat. Bé ara vaig a la inauguració oficial. Si tinc temps ja escriure un altre post avui mateix amb altres temes que tinc pendents.

PD. Les meves vacances per motius tècnics es deuen a la migració d'un a sis megues de la meva connexió domèstica a internet.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

josep,
Tots et coneixem, sobretot jo que et vaig veure amb el teu fill i la MAGDEN CATORZEN. Si saps qui soc digue-li al pep que l'espero a l'heptagon.
Del teu amic,
fill de joan maluquer ferrer

30 de setembre del 2006, a les 12:43:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home