dilluns, 16 de juliol del 2007

COL.LABORO AMB CRITERI



Avui s'ha penjat la meva primera col.laboració amb el col.lectiu CRITERI. Es tracta d'un article que porta per títol Independència i Llibertat i que el podeu llegir aquí. Segons m'han informat, d'aquests articles, els col.laboradors en publiquen entre 3 i 4 cada any, així que molt probablement no tornaré a publicar fins a la tardor. A banda que m'omple d'orgull que m'hagin demanat que pugi al seu carro, el fet de compartir espai virtual amb gent com en Salvador Cardús, en Víctor Alexandre, en Bernat Joan, en Joan Ramon Resina, en Vicent Partal o l'Eugeni Casanova, entre d'altres, és tot un repte afegit. Realment es tracta de gent molt preparada i que conformen la intelligentsia de l'independentisme intel.ligent i digne, és a dir, el no integrable pels sociates.

Per cert, no fa pas gaires dies, en una conversa de sobretaula amb un conegut periodista, em va pronosticar que en Carod-Rovira acabarà com a independent... a les llistes del PSC. No ho descarto, en absolut, sobretot perquè ja existeix el precedent d'en Joan Cornudella i Barberà.

PD. La cara que foto en la foto és per llogar-hi cadires.

Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

Blogger Martí Cabré said...

Enhorabona per aquesta nova col·laboració!

Trobo que l'article de CRITERI és més moderat que els que sols fer aquí; suposo que es tracta de dirigir-se a un públic més divers. Però no deixa de ser encertat.

16 de juliol del 2007, a les 21:08:00 CEST  
Blogger JOSEP said...

Martí,

La dicotomia radical/moderat és de caràcter psicologista i no m'interessa pas massa. Penso que els blocs et permeten treballar diverses personalitats i en aquest sentit, fer que cadascun en tingui una de diferent. Això és divertit, però cal un esforç per mantenir la coherència. En el cas de la col.laboració amb els de Criteri, intentaré mantenir sempre un tarannà quasi-acadèmic, compromès amb el país, però no tant directe com en els altres. Per això ja tinc pensat el títol del proper: "Contra els negacionistes"...

16 de juliol del 2007, a les 21:51:00 CEST  
Blogger Joan Arnera said...

Jo també penso (i ho vaig comentar fa dies al bloc, en un post del 5 de juliol) que en Carod pot derivar cap al PSC. És a dir, esdevindrà (pot esdevenir) un independentista dins els marges (estrets) del PSOE. Curiosa evolució, la veritat, si és que finalment succeeix.
Ja ho veurem, però veig que no sóc l'únic que s'ho ensuma!
Salut i felicitats per la col·laboració amb Criteri.

16 de juliol del 2007, a les 22:59:00 CEST  
Anonymous Anònim said...

La teva col·laboració amb Criteri significa un pas més en la creació d'un espai transversal de l'independentisme coherent i conseqüent. Criteri és un encert en un moment com l'actual mancat de camins clars i amb massa confusió en els camps de pensament catalanista.
Jo hi col·laboro penjant aquest enllaç allà on puc:

http://www.e-criteri.cat/imatges/collaborocriteri.gif

17 de juliol del 2007, a les 15:57:00 CEST  
Blogger Dessmond said...

L'enhorabona, Josep. Coenixia aquest web i em feia molt bona patxoca. Miraré el teu article, doncs.
Salut!

18 de juliol del 2007, a les 12:36:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home