dimarts, 21 d’abril del 2009

I EL MEU MINUT DE GLÒRIA?

Per segona vegada (videobloc) en la història, aquest modest i humil bloc ha fet el cim, tot i que, de nou, de desagraits l'infern és ple, i no em reconeixen el mèrit d'haver aixecat la llebre. Em refereixo, naturalment, a la foto que vaig publicar en aquest post, treta d'un web del Departament d'Estat, on apareix la nostra Bandera Nacional al costat de les banderes d'altres estats. Un cop la vaig publicar, la catosfera se'n va començar a fer ressò, però, com acostuma a passar, no ha estat fins al cap d'uns dies, que la premsa tradicional se n'ha acabat fent ressò. En aquest cas, el diari Avui, que en la seva edició d'ahir, publicava la foto, la qual ha donat lloc a un animat de comentaristes amb més de 200 aportacions en el moment d'escriure aquest post.

Malauradament, els companys de l'Avui, suposo que enfeinats com estan en matxacar en Carretero, no han tingut el detall de dir que el descobridor de la perla és una servidora. Bé, no passa res. Us ho perdono. L'important és que la feina ben feta, no té fronteres... ni tallafocs criptocalabresos, oi Cruanyes?

Etiquetes de comentaris:

5 Comments:

Blogger reflexions en català said...

Quan m'escalfi una mica més trucaré a l'AVUI per dir-los que no vull estar subscrit a la Casa Gran de l'Esquerra Pura.

21 d’abril del 2009, a les 11:41:00 CEST  
Blogger Joan said...

A la Hillary l'hauriem de promoure per "catalana de l'any".

Com pot ser que el Bill, amb la dona tant enrollada que te, anes a buscar becaries? Sembla Calabrès.

hehehe

21 d’abril del 2009, a les 12:58:00 CEST  
Anonymous okb said...

Quin talent que tens!!!!

21 d’abril del 2009, a les 23:31:00 CEST  
Blogger Martí Cabré said...

En el meu cas va ser en aquest bloc on vaig veure aquesta foto per primer cop, força dies abans de començar a veure-ho per tot arreu.

22 d’abril del 2009, a les 23:12:00 CEST  
Anonymous Dit i fet said...

Ep, mestre, què no ets l'únic: en Carretero fa servir metàfores meves!

Carretero: "Si ERC ya no es la herramienta que necesita Catalunya para la independencia alguien tendrá que crear una nueva." La Vanguardia, ahir

Dit i fet: "Els partits polítics són eines al servei del país. L'important és el país. Si les eines es fan malbé, es llencen i se'n busca una altra."

Publicat al bloc de Manel Bargalló (post: Convido a l’executiva d’Esquerra a deixar ERC) el dissabte, 18 d'abril de 2009 | 19:33h)

Som uns cracs, mestre!

23 d’abril del 2009, a les 0:43:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home