dimarts, 27 d’octubre del 2009

Bye, Bye sociates


Divendres vaig assistir a l'acte de Reagrupament a Terrassa. Enorme exitàs. Després vaig anar a sopar amb els organitzadors i vaig seure al costat d'en Quico i de la Montserrat, i davant per davant de la Fina.

En Quico és un bad boy. Un blocaire atípic i un catxondo de collons. La veritat que quan coincidim, m'ho passo bé amb ell, perquè té un sentit de l'humor carregat de mala hòstia que tant m'agrada. Saber enfotre-se'n del mort i de qui el vetlla, és tot un ofici. I en Quico, n'excel.leix. I encara m'agrada més quan vaig saber que és l'autèntica ovella negra de la família, plena de fatxes i que es remunta, si no recordo malament a tot un General carlí. Poca conya, doncs!

Del seu perfil al facebook, he agafat aquesta magnífica foto, que sintetitza, realment el que de debò és el PSOE. Una formació parafeixista, com ho va demostrar durant el referèndum d'Arenys. I és que, com ja va dir el clàssic, "no hi ha res que s'assembli més a un ecspanyol de dretes que un ecspanyol d'esquerres".

Ara que Montilla ja té perfil a Facebook i tots els llepes han saltat per fer-se amics (i la primera tu, Mariona), la resposta ha estat immediata i ha aparegut un grup que porta per nom Bye, Bye PSC. Molt encertat. Us el recomano i us demano que us hi apunteu.

I és que el final del PSC és a prop. L'histerisme s'apodera de totes les seves primma donnas, a mesura que la Revolució Democràtica s'estèn per tota Catalunya sota la fórmula de les consultes populars. Una revolució que tindrà el proper dia 13 de desembre una altra fita culminant.

Si divendres era a Terrassa, diumenge pel matí vaig ser a Sant Just Desvern, a la Parada que els companys de Reagrupament havien muntat (foto). És tot un orgull veure com la tradició èpica de l'independentisme santjustenc, reviscola ara amb els reagrupats. És ben bé, que no hi existeix la casualitat en aquesta vida. Les coses són per algun motiu. I estic segur que en Daniel Cardona, si veiés ara la gent de Reagrupament treballar a preu fet per difondre el seu projecte polític, n'estaria orgullós, encara que probablement, trobaria a faltar determinat tipus de material. Però ara són altres temps. En definitiva que sota la mirada d'en Cardona i de tants altres patriotes del Baix Llobregat (en Jaume Martínez Vendrell, per exemple), els reagrupats estem eixamplant la nostra base humana. Aviat ja en serem 200! Falta poc, falta molt poc, i estic segur que quan celebrem els actes comarcals i de proximitat previstos, els depassarem amb escreix.

Que així sia!

Etiquetes de comentaris: , , , ,

8 Comments:

Blogger Unknown said...

Jo sóc de Sant Just Desvern i estic molt a favor de Reagrupament. Crec que el projecte polític de CIU està més que esgotat i el cinisme d'Esquerra més que demostrat. Només ens queda Reagrupament.

27 d’octubre del 2009, a les 1:43:00 CET  
Anonymous Quico Ventalló said...

Josep, moltes gràcies per la teva benevolent cita; ara bé, precisar que alcaldes i governadors civils si que en tinc a la familia, però generals carlins, nops.

Quan vaig obrir el bloc, un amic em va dir que havia de signar amb un nick anònim. Vaig posar Tristany, per posar alguna cosa. De cop, però, algú es va començar a dirigir a mi com a Quico Ventallò...i el bloc va deixar de ser anònim i el "Tristany" ja no hi pintava res.

Ens veiem! i merci per tot!

27 d’octubre del 2009, a les 18:59:00 CET  
Anonymous Lluís said...

Josep,
Tinc un powerpoint que m'han passat a la UOC que hi escau de collons amb això del PSOE de las Jons. Vols que te'l passi?

28 d’octubre del 2009, a les 22:00:00 CET  
Blogger Jesús (Xess) said...

Senyor Sort, si no li sap greu, si acaba rebent el PowerPoint, que el podria fer córrer, que jo també el vull veure i fer córrer.
Moltes gràcies.

Per cert, bon post ;P

29 d’octubre del 2009, a les 12:31:00 CET  
Blogger Alexandre Pineda i Fortuny said...

A la Taula d'en Bernat, em vas publicar un article, i el vas il·lustrar amb dues magnífiques fotos de Felipe Gonzalez, amb l'uniforme de falangista, en una "mani" braç enlaire feixista i l'estanquera. Tot molt clar i d'antic: PSOE i de les JONS.

29 d’octubre del 2009, a les 18:26:00 CET  
Anonymous Josep-Empordà said...

Benvolgut Josep,

Alló de Mas o Montilla ja ha quedat desfassat, ara la pregunta és: Mas o Filesa?.

http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idtipusrecurs_PK=7&idnoticia_PK=658075

1 de novembre del 2009, a les 17:46:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Sí sí molts exitassos, però veig q no sortiu a cap enquesta.

Ah! que us volen danyar l'imatge? Si clar els del PI també ho deien. Vosaltres seguiu erre que erre en negar-se a fer una coalició que ja veureu els resultats.

2 de novembre del 2009, a les 16:00:00 CET  
Anonymous Josep-Empordà said...

Casumdena, em vaig equivocar de link!!!

És aquest: http://www.youtube.com/watch?v=8aKd-Lx-zlU

2 de novembre del 2009, a les 16:14:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home