dilluns, 23 de novembre del 2009

LITERALMENT IMBÈCIL!

Suposo que em diran que m'he de moderar, perquè ara tinc no sé quin càrrec, i no sé quantes punyetes més. Doncs, no. A cagar.

He passat un cap de setmana on he vist que el vicepresident de la cosa, pressumpte independentista, no té ni fava d'anglès.

On m'han explicat que el president del parlament de la cosa, pressumpte independentista, ídem.

I on el president de la cosa, que ni és independentista, ni de fet és res, ídem d'ídem.

Estoicament he aguantat, mentre la processó anava per dins. No m'estranya que estigui a 15 de pressió (avui he anat al metge).

Però és clar, arribo a casa, obro l'ordinador i llegeixo que un IMBÈCIL, adverteix (ADVERTEIX, sí tu) que una sentència que massacri el nyap serà "una fàbrica de sobiranistes".

Doncs és clar que sí, pallús, d'això es tracta. Repeteixo, d'això es tracta. Perquè no calles la boqueta de pinyó que tens?

Però en quin món vivim? Un pressumpte independentista adverteix els seus ocupants que si fan tal cosa hi hauran molts més independentistes... I en comptes d'estar content com un jínjol, el molt imbècil "adverteix"....

Però es pot ser tan imbècil?

Però es pot ser tan imbècil i votar un imbècil?

Qui vota un imbècil, què és? Un altre imbècil?

Doncs això, IMBÈCILS!

(I ara la pressió m'ha baixat... o això em sembla)

Etiquetes de comentaris:

9 Comments:

Anonymous popota said...

No cal que et moderis, Sort. Això sí, una mica de comprensió lectora i adonar-te de que estàs fent política a Catalunya i no a la Costa del Sol no et farà cap mal.

Salut,

23 de novembre del 2009, a les 19:01:00 CET  
Anonymous okb said...

Sort, et vaig votar i et tornaria a votar a ulls clucs, però fillet, vols dir que per baixar la tensió no t'aniria més bé dutxar-te amb la dona, o sortir a córrer fins a l'Alt Llobregat (i tornada fins el Baix)? Per altra banda, si em permets, tan malament ens va que els imbècils facin d'imbècils???? Au, que vagi bé...

23 de novembre del 2009, a les 20:16:00 CET  
Blogger Peu de Ministre said...

Va home va, no et posis així! Que adverteixin, si ho volen: "qui avisa no és traïdor". No ho sé, qui ha dit la frase. Si és realment independentista, la rialleta se li devia escapar per sota el nas mentre ho escrivia/deia. Si va d'independentista però no ho és, intenta una última advertència als seus compatriotes. No estiguem de mala llet i, com tu mateix dius, estiguem contents de la fàbrica de sobiranistes que ja estan enllestint. Només cal vigilar que les màquines no parin! ;)

23 de novembre del 2009, a les 21:46:00 CET  
Anonymous Cesc. said...

Ja ho deien, Josep, som com som. Doncs això, són com són.
De fet, han passat de jornada complerta a mitja jornada, són com són, de 8 a 3. A les eleccions del Parc passaran a torn de nit, que hi fa més fresqueta. De 21 a 7.
Salut i independència,
Cesc.

23 de novembre del 2009, a les 22:05:00 CET  
Anonymous Anònim said...

No he trobat pas el comentari radical...

23 de novembre del 2009, a les 23:00:00 CET  
Anonymous Quico Ventalló said...

Si una col és una col, per què dir-li esberginia?...doncs el mateix passa amb un imbècil: que és i serà un imbècil...no una pizza margarita.

24 de novembre del 2009, a les 1:16:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Sort, no et limitis a llegir un titular. Escolta't bé les declaracions d'en Ridao i veuràs que ell apunta exactament en la mateixa direcció que el teu post. No et deixis manipular, que ets massa intel·ligent per deixar-t'ho fer. En Ridao és un imbècil, però almenys no ho és per la raó que expliques.

24 de novembre del 2009, a les 1:31:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Suposo que la IRA t'encega. És el que sol passar als integristes. Per això la IRA ha estat considerada ancestralment com una mala companya, fins al punt d'obtenir la catgeoria de Pecat Capital en una de les religions majoritàries.
El millor remei és llegir una mica. Això cura moltes coses, i si t'hi poses pots acabar de llegir la notícia i no quedar-te en els titulars, que és precisament el que volen els poders mediàtics. Per cert els mateixos que ara ja us han deixat de banda, per si en comptes de fotre a ERC ho fessiu a CIU. Sort, molta sort!

24 de novembre del 2009, a les 18:28:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Noi, si treballeu així no farem la paret gaire alta. Vols dir que cal insultar tant i raonar tan poc? Tan t'enceguen els titulars? Jo, en llegir-lo, també vaig alçar la cella, però vaig continuar llegint, vaig ponderar, vaig contextualitzar, i no em sembla que sigui cap mal el fet que en Ridao avisi. No sé si saps què són, tu, les prefiguracions (en política passa una mica com amb la Bíblia, que sense l'Antic Testament no hi hauria el Nou; d'altra banda t'ho diu un agnòstic que no és polític); vull dir que tampoc no està malament que en Ridao insinuï el camí a molts desorientats i desencantats. Que Esquerra Republicana va força perduda em sembla evident; ara, tal com planteges tu aquest afer concret, no és a la banda d'en Ridao que hi falta intel·ligència. Ell assenyala l'única porta que queda oberta als que encara no l'han vista, són molts, encara que no els vegis. I no la veurà ningú a cop de crits, brogit i gesticulació matussera, com si fóssim una colla de bàrbars. Per cert que quan insinues que en Ridao descobreix la nostra sopa d'all als espanyols resultes una mica enze: com si hi hagués cap espanyol que hi sentís i com si la sentència del TC hagués de ser la pedra filosofal de l'independentisme. I no li vulguis tant de mal, home, a l'Esquerra Republicana, que són els que al capdavall han permès que emergís una opció com la teva (això ho hauries de comprendre). Preocupeu-vos d'alçar casa i de teixir un discurs coherent i ben cosit; altrament, l'insult sistemàtic em sembla una via que du de pet a l'infern. N'has guanyat ben pocs, de vots, amb aquests esgarips. Jo havia votat tota la vida Esquerra Republicana (gràcies per la part que em toca) i tenia clar que la tardor vinent, si molt no canviaven les coses en aquella casa, no repetiria: doncs no em matis la il·lusió tu ara abans d'haver votat mai Reagrupament: amb aquests grunys de senglar enfellonit espantaràs el llebrer més valent mentre l'escopeta continua a les seves mans!

25 de novembre del 2009, a les 12:43:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home