divendres, 28 de maig del 2010

NO HI POTS FALTAR!



Aquest dimarts es presenta a Cornellà aquest llibre que considero imprescindible per al moment actual que vivim. El seu autor, en Josep Pinyol i Balasch, és un referent de l'independentisme tant a nivell local, com comarcal i nacional. Amb una llarga trajectòria, mai ha renunciat als seus principis, i això ha tingut, naturalment les seves conseqüències.

El pas dels anys no només no l'ha estovat, sinó que continua ferm amb el seu compromís ideològic i personal. Tinc l'honor i la responsabilitat de compartir amb ell i amb molts altres companys, la pertanyença a l'Assemblea Local de Cornellà-Sant Boi de Reagrupament, i he de dir que és un veritable plaer tenir-lo, entre d'altres raons perquè t'obliga a estar sempre despert i allunyat de qualsevol temptació cofoista o acomodatícia.

Com no podia ser d'una altra manera, el padrí de l'acte serà el polític que a hores d'ara representa més fermament la dignitat de la Nació Catalana, per edat, per compromís i per lleialtat. Em refereixo, naturalment al Molt Honorable President, Heribert Barrera i Costa. Serà tot un honor ser a l'acte amb aquests dos autèntics referents.

Jo no m'ho perdria.

Etiquetes de comentaris: ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Serà un honor...tindré l'honor...és tot un honor....encara creus amic Sort sincerament que amb tot el teu historial de botiflerisme i traidoria perfectament camuflada et queda encara una miqueta, ni que sigui una engruna, d'honor?. Com tens les penques de voler-te anivellar a aquesta gent que esmentes.

29 de maig del 2010, a les 1:12:00 CEST  
Blogger JOSEP said...

General,

Veus et reconec l'originalitat. Mira que m'han dit coses: comunista, feixista, burgès, petit burgès, terrorista, radical, nazi, racista, etc. etc.

Ara botifler no recordo. Tu ets el primer, si no vaig errat...

29 de maig del 2010, a les 1:52:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home