dilluns, 26 de novembre del 2007

UNA SERVIDORA, A SECOND LIFE

Ja fa unes quantes setmanes que vaig entrar per primer cop a Second Life. Des de llavors hi he entrat unes tres o quatre vegades. Ho he fet per un espai de 30 o 40 minuts aproximadament. Suposo que és el temps que trigo en cansar-me de vagabundejar pels seus escenaris virtuals, i trobar-me amb gent que quan els saludo pel xat, em giren l'esquena, vaja que no em diuen ni Bon Dia! Però bé, és una obvietat que Second Life! no és Catalunya, si més no en el sentit que deia Joan Fuster: "El meu país és aquell on quan tu dius "Bon dia", et contesten "Bon Dia". Per cert, em presento en el meu aspecte virtual. Sí aquest sóc jo a Second Life.



Avui, però, ha estat diferent. I m'ha agradat més. He visitat la reproducció virtual del Dealey Plaza, a Dallas, Texas. Probablement el nom no us sonarà. Però és arximegasuperhiperconegut. Es tracta de l'escenari de l'assassinat de JFK. De manera que ja puc dir que he viatjat, virtualment, a Dallas. I com a mostra, he tret les següents fotos.


Per una banda, tenim la foto del lloc exacte des d'on suposadament, l'assassí de JFK, el va disparar: des de la 6a planta d'un edifici magatzem. Després hi ha la foto que ens ofereix una visió general de l'escenari, amb l'edifici a la dreta i la carretera que enfila cap al fons. Finalment, la tercera foto està feta al lloc més o menys exacte, on JFK va rebre els trets. Bé, és una experiència que ha resultat força interessant. Parlant més seriosament, Second Life, així com altres experiències digitals, poden ajudar a reproduir escenes històriques o a fer-se'n una idea de tot plegat.

No descarto tornar a penjar més fotos dels meus viatges virtuals!

Etiquetes de comentaris: , , ,

2 Comments:

Blogger Dessmond said...

Josep,
Si dones tanta publicitat a Second Life, no hi ha el perill que en Montilla, a més de tirar-se al Low Cost, ara decideixi fer viatges oficials per aquesta via?

26 de novembre del 2007, a les 18:59:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Una servidora, no sabe si Vd. esta GRILLAT (1) COM UN LLUM,
(1)Rostir el pèl d'un teixit fent-lo passar per damunt d'un ferro roent.
si es inteligente, o lo quiere aparentar. Pero si tengo clara una cosa: La indepencia del Principat y Països Catalans, que Vd. y yo deseamos, no llegará con sus comentarios.
Una lastima y una pérdida de tiempo intelectual.

27 de novembre del 2007, a les 1:56:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home