diumenge, 12 de març del 2006

REFLEXIONS BREUS, MISCEL.LÀNIA

No és casual, no
Escolto a la ràdio que s'han cremat 1,200 hectàrees de bosc al voltant de Simat de Valldigna (La Safor). Curiosament, el primer municipi del País Valencià que va anunciar que adoptarà el domini d'internet .cat. Un fet que, per cert, va indignar la Generalitat d'abaix, i de forma molt especial, l'inefable, impagable i impresentable conseller Gonzalez Pons. Una casualitat? I un bé negre amb potes rosses! A hores d'ara ja se sap que el foc ha començat en dos contenidors d'escombraries. Ha estat, doncs, provocat. És la manera, a mig camí entre el terrorisme ecològic i els mètodes mafiosos, que els ecspanyols tenen d'amenaçar: destruir el país.

El fatxa Cuevas s'apunta a la festa
El fatxa José Maria Cuevas, fervent defensor de l'aplicació de l'article 155 de la constitució ecspanyola, s'apunta a la catalanofòbia a cor què vols. Suposo que ara l'empresariat català l'aplaudirà de valent. Jo realment no entenc que passa a molts catòlics, treballadors i empresaris catalans, quan veuen i senten que la Conferència Episcopal Ecspanyola, UGT/CC.OO. o la CEOE, s'esplaien en el seu discurs nacionalista i xenòfob ecspanyol i anticatalà. Però és que us agrada el masso? O és que no teniu dignitat?

Als treballadors del Banc Sabadell
Sóc client del BS des de fa uns quants anys. La veritat és que no n'estic gaire satisfet, però, en comparació amb La Caixa i la Caixa de Catalunya, sembla que sigui una entitat de confiança. Ara bé, hi ha una cosa que em treu de polleguera. És el fet que els treballadors de les oficines a les quals sovint hi vaig, a Cornellà, a Barcelona, i una de Tortosa, sempre utilitzent en les seves converses internes -és a dir, entre ells- l'ecspanyol. Això no obstant, tots ells parlen català, perquè jo mai he tingut cap problema en aquest sentit (bé excepte una imbècil de la oficina de Tortosa que insistia en parlar-me en ecspanyol). Llavors, si tothom al BS parla en català, perquè les converses entre els seus treballadors són en ecspanyol? És una ordre de l'empresa? És una suposada campanya de marketing lingüístic per semblar més oberts, tolerants i cosmopolites? O és una simple diarrea mental? Que m'ho expliquin, si us plau, perquè ja començo a tenir-los ben plens.

L'atac de banyes, nova teoria política
La setmana que acabem de passar ens ha deixat una contribució de primer nivell mundial a la teoria política, o si es vol, a la retòrica política. L'autor ha estat el nostre Lord Farquaad particular, que en el debat amb en Joan Puigcercós, a Catalunya Ràdio, dimarts passat, va concloure que tot plegat, l'actitud d'ERC, respecte l'Estatut de la Moncloa o Estatut Troglodita, es deu a un atac de banyes. Un cop dit això, l'individu va amenaçar als d'ERC de no donar-los llaminadures i de no convidar-los a la seva festa, que serà molt guai i súper... Nivell, doncs.

1 Comments:

Blogger bacus said...

Jo el Sabadel-ATLANTICO, ja l'he posat a la llista negra.

Dels bancs que hi ha per iberia potser és el millor sobretot per l'emprasari.

No he estat mai client, però han obert una nova oficina davant de casa, i m'han enviat una Carta pq hi deixi els meus calers..

M'han canviat el nom, en lloc de dir-me JOAN m'han possat JUAN.

1er no ser d'on han tret les meves dades presonals.
2on en tots els meus documents officials egspañols el meu nom és JOAN.

Uns botiflers més....

30 de setembre del 2006, a les 20:52:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home