dimarts, 11 de març del 2008

FACEBOOK i ELS ANIVERSARIS


Si tu, sense adonar-te'n, comences a rebre felicitacions i no saps com ho saben, perquè no em consta que els ho hagi dit -no sóc gaire procliu a donar informacions personals. La resposta és senzilla i fàcil: Facebook. Allà sí que ho vaig escriure, i és clar, tots els meus friends, comencen a felicitar-me. La Cyn m'envia una simpàtica E-Card on uns gatets em feliciten. L'Ester també em felicita... I després el telèfon...

I és que avui, sí, avui, en faig 44 (i no sé si plorar o riure).

Etiquetes de comentaris:

3 Comments:

Blogger AC Uribe said...

Pues feliz cumpleaños otra vez, sin gatos! ;)

11 de març del 2008, a les 20:13:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Per molts anys professor, miri que sempre hi ha hagut distància entre vostè i jo (tant per la modalitat de formació com per les idees), però el tinc entre els millors que m'he trobat en el meu periple acadèmic. I de tant en tant li llegeixo el bloc, sobretot després de les tronades!

11 de març del 2008, a les 22:11:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Moltes felicitats, home!

Darrerament no tinc massa temps per escriure, però et visito de tant en tant!

Si tens temps i ganes, a veure si fas un post explicat aquesta pulsió autodestructiva que ha existit sempre en el moviment independentista català. Per què sembla que el poble català no aprengui dels errors i s'entussodeixi a caure-hi una vegada i una altra vegada?

A reveure

11 de març del 2008, a les 22:58:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home