dimecres, 16 de juliol del 2008

AUSTIN, TWITTER I QUEBEC

Començo el sisè any d'aquest humil i modest bloc, fent dos anuncis.

El primer és que, com ja vaig escriure en un post anterior, avui dimecres marxo cap a Austin, Texas, per assistir a la tercera trobada anual de la Netroots Nation, una plataforma de blocaires progressistes, liderada pel factòtum d'un dels blocs més rellevants de la blogosfera americana, com és el Dailykos, en Markos Moulitsas Zuniga. Avui he estat seleccionant les xerrades al les que assistiré i com sempre, he acabat frustrat, perquè en molts casos, a la mateixa hora tenen lloc xerrades de gran interès, i, per descomptat, com que no gaudeixo del principis de la multiplicitat, me'n perdré de ben interessants.

En aquest sentit, us informo que he recuperat un compte a Twitter, en el qual aniré penjant de forma més o menys sistemàtica, tot el desenvolupament del viatge, l'estada i la conferència. Per si algú l'interessa, la meva aventura americana la pot seguir aquí. No sé si m'acabarà convencent això del Twitter, fins ara he estat bastant escèptic al respecte, però bé, a aquestes alçades de la pel.lícula, ja res no em sorprèn... o poques coses, per la qual cosa no descarto que d'aquí a una setmana, quan torni a casa, en sigui un fanàtic, del Twitter.

L'altre anunci que em plau fer és que acaba d'aparèixer el número de juliol-agost de la revista de viatges Altaïr, dedicada a la costa atlàntica del Canadà. Ja fa uns mesos em van demanar que col.laborés en aquest número. Hi he acabat contribuint amb dos articles. Un de més llarg, sobre els quatre-cents anys de la ciutat del Quebec, i un altre més breu, sobre la situació política actual, pel que fa al tema de la sobirania, els referèndums d'autodeterminació, etc. La novetat d'aquestes col.laboracions, és que són escrites en ecspanyol (aiaiaiaiai...). Abans que m'afuselleu sobre el terreny, he de dir en el meu descàrrec, que hi he vist l'oportunitat de dir-hi la meva entre un públic lector que molt probablement mai ha llegit els meus articles i llibres sobre la qüestió quebequesa, i si en canvi llegeix totes les parides que escriuen genteta vinculada a diaris com El País, El Periódico o La Vanguardia, que no fan més que intoxicar i desinformar. Recordo el cas d'en Xavier Batalla, de La Vanguardia, que va gosar comparar els sobiranistes quebequesos amb els boers sudafricans... I això no és res, si pensem amb els articles d'un periodista basc pro-ecspanyol del País, el nom del qual ara no recordo, que són realment de jutjat de guàrdia.

Per altra banda, m'emprenya que hagi estat una revista escrita en ecspanyol, la que m'hagi convidat a col.laborar, mentre que ja és un costum que es repeteix, els responsable de les revistes escrites en català no em diuen ni ase ni bèstia. Bé ja s'ho faran. Ells s'ho perden.

De moment, res més.

Etiquetes de comentaris: , , ,

8 Comments:

Blogger bacus said...

m'interesa a cop de destralat la notícia del dia, un dels meus bussines és la notícia del dia en 3d un petardo per aquí o per allà........... massa gent d'imola i deixa de ser noticia........

16 de juliol del 2008, a les 18:50:00 CEST  
Blogger INPAIC said...

I és clar que no et diuen res les publicacions de casa nostra, rei dels rucs. Que no veus que tu mateix t'has de fer autopropaganda i pidolar en ecspanyol. Que no veus que prediques el que no creus, carallot.Ets ben bé un poll ressucitat que es pensa qui sap que. De veritat, reflexiona una miqueta i fes-t'ho mirar. Tingues una miqueta de dignitat. No et facis pasar per pensador o intel·lectual. Les teves aportacions a la societat les pot fer el meu fill de 5 anys i segur que són més interessants. Que expliques en aquesta última entrada: on estàs, que fas i que deixes de fer. Doncs, molt bé. Que et vagi bé. Hi ha avis de l'Inserso que, amb tots els respectes, també expliquen les seves vacances i no s'autovanaglorien del no rés. Foc d'encenalls. Patètic, Sort, patètic. Llegeix més i, sobretot, treballa una miqueta més que d'aquesta manera no aconseguiràs entrar a l'oasi català que tant critiques, llepaculs.

16 de juliol del 2008, a les 22:25:00 CEST  
Anonymous Anònim said...

Publicar en espanyol és dur, però pot arribar a passar en nom del multiculturalisme i altres arguments. Però escriure per Altair, noi, francament, jo no ho posaria al cv. El que t'ha demanat d'escriure, m'hi jugo un grapat de pesols a que no t'ha pagat, o ha estat pura misèria. Te un discurs progre com ja no en queden, molt català, però ves i suggereixe-li de fer la revista en català, o qualsevol altre idea que posi en joc els seus bitllets, al pagès del bergadà...

16 de juliol del 2008, a les 23:58:00 CEST  
Blogger INPAIC said...

Al noi del mmmhhhhhh:
Aquí es nota el nivell dels pixapins (que no cal que siguin de Barcelona). Bergadà al meu país no existeix. Existeix el Berguedà.
Convido al gran sociòleg Sort aque algun dia escrigui sobre el brillant paper que fan els barcelonautes i altres urbanites guais i hippi happis en la destrucció del país. Però primer sàpigues diferenciar una col d'un enciam.

17 de juliol del 2008, a les 0:06:00 CEST  
Blogger bacus said...

grans moments del falangisme

http://www.hhmmss.com/kiosko/D6/diario_elpais.htm

17 de juliol del 2008, a les 3:11:00 CEST  
Blogger bacus said...

deixem les coses clares i fotem el punt de mira als enemics PPSOE+ÌU ecspanya.... hi ha més nacionalistes espanyols al PCE que a qualsevol altre partit..........

17 de juliol del 2008, a les 3:14:00 CEST  
Blogger bacus said...

les seves misèries acaben a plaça catalunya amb una ordre d'expulsió voluntària i un entrepà.

17 de juliol del 2008, a les 3:20:00 CEST  
Anonymous Anònim said...

A en Jaume "Bergadà",
Au lletraferit, dedica't a les cols i els enciams, i fes-ne un doctorat, tu que en saps. Apa deu, des de l'Empordà.

21 de juliol del 2008, a les 0:29:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home