dimarts, 4 de novembre del 2008

THE POWERS THAT BE

No és que estigui en crisi i vagi del pal "el temps passats eren millors", entre d'altres raons perquè no ho eren, els d'ara són infinitament millors, i estic segur que el futur encara serà infinitament millor, però darrerament no deixo de cercar pel you tube vídeos de pel.lícules i sèries que en el seu moment em van emocionar o colpir...o em van fer petar de riure. I aquesta, The Powers that Be (1992-93), per déu que en va ser una.



Recordo que sempre la posava en versió original i me'n feia un fart de veure i reveure els episodis. Segurament en algun calaix encara tinc gravat algun episodi, en cinta VHS, naturalment. Aquesta sèrie, va tenir una vida curta, però se situa en el camí de les sitcom de temàtica política. És posterior a la britànica Yes, Minister (1980-84) i a les seves seqüeles Yes, Prime Minister (1986-88) i House of Cards (1990) i en certa mesura anuncia ja The West Wing (1999-2006), no debades algun dels actors apareixen en ambdues sèries.

Són molt bones les històries d'aquest Senador, la seva família, i els seus ajudants. Particularment he de reconèixer que la seva assistent/secretària/amant, no només em feia reflexionar sobre la política, sinó sobre altres aspectes de la vida, diguem-ne que més quotidians...

Per acabar un detall. Fixeu-vos en els Macintosh clàssic -si no m'erro- que apareixen en la taula del ajudants del senador... no us agafa una esgarrifança de melancolia?

Etiquetes de comentaris: , , , ,

1 Comments:

Blogger ISB said...

La que feia el Michael J. Fox també tenia els seus moments, es deia Spin City, on feia de cap de gabinet d'un alcalde...

4 de novembre del 2008, a les 13:00:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home