divendres, 13 de març del 2009

CURIOSITATS DEL DARRER VIATGE

L'estada a Brussel.les i Mechelen, de la setmana passada, va generar alguns moments divertits i d'altres d'interessants que m'agradaria compartir. Alguns ja els he penjat, però d'altres encara no. 

Truita de Bacon


El primer és la truita de bacon que vaig menjar per esmorzar a l'hotel de Mechelen. La veritat, l'experiment no va acabar de funcionar, perquè o els talls de bacon eren massa grossos o la cuinera no sabia fer una truita. De totes maneres, naturalmen, la truita i el bacon me'ls vaig cruspir com déu mana.

Merxandatge: La Selecció  Catalana de Futbol!


La segona curiositat és brutal. En una botiga de Brussel.les, a tocar de l'Estació del Nord, on va començar la mani, vaig veure en un aparador un receptor de satèl.lit digital. Fins aquí cap novetat, però de seguida alguna cosa em va cridar l'atenció, i és que a la coberta de la capsa del producte hi havia la foto d'un jugador. I aquest jugador duia un equipament  que em sonava familiar. 


M'hi vaig apropar una mica més i vaig quedar al.lucinat, era un jugador de Catalunya, de la selecció catalana de futbol! (fins i tot em va semblar que era en Dani Garcia, però no n'estic segur). Bestial, un jugador de Catalunya com a reclam comercial. Això, de moment, no passa a Catalunya. A Brussel.les sí. 

Per deixar-ne constància no vaig fer una, sinó tres fotos. I les penjo per demostrar-ho.

Transport XX

També em va cridar molt l'atenció un muntatge fotogràfic al bell mig de la ciutat, en record als jueus i gitanos belgues que van ser deportats a Auschwitz el 19 d'abril del 1943, en l'anomenat Transport XX. 

En vaig fer unes quantes fotos, també. Si voleu més informació al respecte, cliqueu aquí.
























El Wally català, a Brussel.les

Finalment, només informar que en el sopar de la nit prèvia a la mani, va seure davant d'un element que ben bé podia ser considerat el Wally català. 

Quin paio, no parava de xerrar i et ficava el cap com un timbal. Adjunto foto, per si el veieu, aneu amb compte amb ell, l'altre dia, quasi un altre company de taula, se suïcida després d'aguantar una hora de xerrameca seva!

PD. La botiga on vaig veure la foto del jugador de la Selecció, es trobava situada un carrer per damunt del que podríem anomenar barri roig de Brussel.les. I no precisament per la seva ideologia esquerranosa, si no més aviat pels referents a la, relativament, propera ciutat d'Amsterdam. Suposo que se m'entèn.

Etiquetes de comentaris: , , ,