dimecres, 12 de març del 2008

RECTIFICO

De vegades passa. I no és la primera vegada que ho faig en aquest bloc. Em refereixo a rectificar. Ahir vaig escriure un post, en l'últim paràgraf del qual mostrava una certa decepció pels resultats del Partit Republicà Català.
 
Aquest matí, però, he llegit aquest article d'en Carles Buenaventura i la veritat és que he de reconèixer que em vaig equivocar. Més aviat, vaig badar de forma important, en no tenir en compte els vots del Senat. És cert que aquesta Cambra és una mena de cementiri d'elefants, però això no obsta perquè analitzem el comportament dels electors al respecte. I en aquest sentit, els resultats del PRC han estat més que notables: un total de 43.624 catalans i catalanes van votar els quatre candidats republicans independentistes a senadors. És un resultat que demostra que quan jo vaig pronosticar que el PRC trauria "unes quantes dotzenes de milers de vots", no anava tan equivocat.

Aquest és el resultat que m'hagués agradat pel Congrés, però el realment important és que, com diu en Carles, 50.000 vots, si sumem els de les candidatures del Congrés, van anar a parar a una formació que ha estat pràcticament amagada per la majoria de mitjans de comunicació. En aquestes circumstàncies, la valoració que es pot fer és clarament positiva, sempre tenint present el context en el qual ens movem. 

Mai m'havia complagut tant rectificar.

Etiquetes de comentaris:

1 Comments:

Blogger Fantassin said...

http://fantassin.blogspot.com/2008/03/postelectoralies.html

16 de març del 2008, a les 9:42:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home