dijous, 3 de juliol del 2008

WTF! MÉS DE 6.000 ACCESSOS EN DOS DIES! MORIREM D'ÈXIT?

Us puc ben jurar que cap de nosaltres pensàvem quan ens vam reunir al Zuric ara fa unes quantes setmanes, a l'altell del bar, més concretament, que assoliríem l'èxit que hem assolit en només dos dies... més de 6.000 accessos en dos dies i en el tercer, un cop superat el primer efecte sorpresa, suposo, ja ens acostem als 7000. Sabeu quants MESOS vaig trigar jo en arribar als 6.000 accessos en el meu, humil i modest, bloc personal? Una eternitat!

I per contra, aquí, sense despentinar-nos, pam! quasi set mil accessos en tres dies. Penso que hem trobat petroli, vull dir que l'hem encertada! La gent vol missatges positius i engrescadosr... els necessita! I els hem donats.

I encara no han entrat en acció en David, en Canela, l'Arnera i en Víctor, quin pòker d'asos! Arribarem als 10.000 o més que en Manel torni a penjar el seu post i comencem la segona volta? No ho sé pas. Naturalment, m'agradaria. Però un cap de setmana de juliol amb la calor que fot en aquesta terra, és probablement el pitjor enemic de seure davant d'una pantalla... Però ja veurem...

Naturalment una part importantíssima de la feina se la devem a l'Ana, a la qual vull felicitar des d'aquí i recolzar-la amb totes les meves forces. Endavant, noia, que ho estàs fent molt rebé!

Però no ens enganyem. Un cop passada la primera volta, quan sovint el que compta és la novetat, vindrà la part més dificil.... la consolidació, la regularitat, el mantenir el pols amb els lectors i els comentaristes, constituir una xarxa de complicitats virtual que impacti en el món offline. Aquesta serà la propera assignatura pendent... que estic segur que aprovarem i amb nota.

Gràcies, Ana. Gràcies, David, per ser-ne l'impulsor. Gràcies a la resta de companys de capçalera i sobretot gràcies a tots els lectors i comentaristes, la immensa major part dels quals gent ferma i sana. Clar que es fa inevitable que també treguin el seu morro fastigós alguna rata ecspanyola massoca (però ja s'ho farà).

I abans que me n'oblidi, atenció a la bola de neu que s'està muntant amb la identitat secreta de n'Arnera. La gent no para de preguntar-m'ho... I jo el poc que sé ja ho vaig escriure -bé, quasi tot- en un post anterior. Ho dic per pressionar-lo una mica i que s'estressi, el xaval, eheheheh...

En seguirem parlant.

2 Comments:

Blogger Fantassin said...

Ara estava pensant en allò del political compas i se m'ha acudit que, ja que havies fet tant èmfasi en la transversalitat del bloc, si la gràcia era que sou una colla de coneguts (i) bloggers (que per casualitat voteu diferent) o si la gràcia és la transversalitat i abastar tot l'arc polític català. Perquè si el motiu és el darrer suposo que haureu tingut cura d'abastar tot l'arc polític independentista (vull dir que no us haureu limitat a tres convergents i tres reagrupats, sino que algún deu ser de la CUP o deu representar el comunisme i l'extrema esquerra i algú altre deu ser molt de dretes molt de dretes, oi?)

4 de juliol del 2008, a les 6:17:00 CEST  
Blogger Dessmond said...

L'enhorabona Josep!. Esperem que duri. Certament calen referents d'aquest tipus en temps com els que ens ha tocat viure.

4 de juliol del 2008, a les 20:20:00 CEST  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home