dissabte, 8 de novembre del 2008

DUES FOTOS, VINT ANYS (si fa no fa)

En Roger, pel Facebook, m'envia una foto de si fa no fa, uns vint anys. 

Enyorança? No. Records? Els bons, per no fer-me mala sang. 

Els altres ja fa temps que els vaig llençar a la paperera del meu cervell i vaig prémer la tecla de secure empty trash. 

A la foto, es pot distingir un actual regidor de la CUP a Mataró, així com altres companys i companyes del Vallès, Santa Coloma de Gramenet i Les Corts. 

La ubicació és també rellevant. Cuixà, al Conflent. 

L'any: entre el 1987 i el 1989, màxim el 1990. 

L'altra foto és de fa uns pocs, dies. En certa manera la trec jo per provocar. Apareix en el videobloc de l'Artur Mas, durant l'acte organitzat per la Fundació Catalanista i Demòcrata Trias Fargas de lliurament del Premi d'Assaig, que va recaure en el Toni Aira

I sí, hi surt una servidora. I sí, autoritzo als professionals d'escampar merda a intoxicar que ja sóc de Convergència, encara que ni en sóc, ni en tinc ganes de ser-ho. Però això no té cap importància, oi?

Va ser un acte força interessant, on l'historiador Ferran Mascarell, ex-conseller maragallià de Cultura, va fer una dissertació sobre l'assaig, on fes referí als dos, segons el seu punt de vista, grans assagistes de la literatura catalana del segle XX: Joan Fuster i Josep Pla. Si bé em va sorprendre, positivament, l'esment de Fuster (autor prohibit pel blaverisme del nord), no li compro la seva obsessió per tornar a fer pedagogia a les ecspanyes i la seva falera pel federalisme asimètric. Aquest continuïsme paquidèrmic, em treu de polleguera.

Etiquetes de comentaris: , , , ,