dissabte, 7 de març del 2009

UNA VICTÒRIA EUROPEA


Estic cansat i content. Acabo de tornar de la manifa dels Deu Mil, i el primer que vull fer és compartir amb vosaltres algunes de les fotos que he pres al llarg del recorregut. La valoració de l'acte la faré més endavant. 

En la foto superior, el moment del Cant dels Segadors al final de la marxa, amb les estelades ben enlairades. En la foto inferior, una pancarta que ho diu tot... des d'Elx (el Baix Vinalopó).


Encara no he llegit les reaccions mediàtiques, i em costa de fer-ho perquè segur que em posaré de mala llet, però ho he de fer. 

Una altra de les experiències més gratificants que he tingut avui és el nombre de persones que m'han saludat i que s'han declarat lectors impenitents d'aquest modest i humil bloc. Són gent que s'acosten i pregunten "Tu ets en Sort del bloc?" i llavors comencem a comentar la jugada i la petem una estoneta. Sovint els pregunto si ells en tenen, de bloc, o si escriuen, i llavors de seguida diuen que no, per les raons més peregrines -o probablement per sortir del pas. A tots vosaltres, moltes gràcies pel vostre suport diari i per aguantar les neures d'una servidora. Fins i tot, sembla que algú de vosaltres ja em tingui retratat psicològicament, i que em coneix com si m'hagués parit. Obvio esmentar els vostres noms, perquè em sabria greu deixar-me'n algun. En fi, amb tots els que he parlat avui, doneu-vos per esmentats. 

En la foto inferior, poc abans de l'inici de la manifestació.


Per cert, una demanda pràctica: Es busca blocaire, per cobrir plaça d'un altre blocaire que ha decidit jubilar-se anticipadament. Els requisits són: compromís a escriure un post a la setmana, tenir una visió oberta del procés de confluència dels diferents grups independentistes. Es valorarà (que tanmateix no són motiu d'exclusió si no s'acompleixen): ser dona, tenir menys de trenta anys, viure en un territori català que no sigui el Principat. La gent interessada que es posi en contacte amb una servidora. Aclariment u: no és rotllo. Aclariment dos: no està remunerat econòmicament, però sí moralment.

Més quan hagi descansat una mica.

Etiquetes de comentaris:

8 Comments:

Blogger reflexions en català said...

Gràcies, patriotes!

7 de març del 2009, a les 18:42:00 CET  
Blogger Carmen López said...

enhorabonaaa!! ara gaudeix, i ja t'hi trobaràs amb els mitjans de comunicació, que ja te dic que tindràs estona per llegir, perquè tots han dit la seva!

Una abraçada!

Carmen.

7 de març del 2009, a les 19:01:00 CET  
Blogger Setembre Negre said...

No tinc paraules. El meu més gran respecte i admiració a tots els patriotes (en majúscules) que heu anat a Brusel·les.

Els que no hem pogut anar-hi estem nerviosos, emocionats i delejant-ne notícies. Gràcies Josep!

Està naixent, forjant-se quelcom -des del Poble- que no ho aturarà ningú. Endavant fins recuperar la nostra Llibertat i Dignitat!!

7 de març del 2009, a les 19:59:00 CET  
Blogger Dessmond said...

L'enhorabona!
Això de cercar dona, perquè no li dieu a l'Àstrid Bierge?
O quan parles de servidora ha del mateix sexe que el teu?

7 de març del 2009, a les 20:28:00 CET  
Blogger Dies de fúria said...

Benvolgut Josep, llàstima que no ens hàgim trobat.

Jo ara ja sóc a casa. Ha estat brutal, magnífic!

Elies
PS: una bona candidata podria ser la Lídia Pelejà

8 de març del 2009, a les 1:18:00 CET  
Blogger JOSEP said...

Fúria,

Que no ens veiéssim només pot voler dir dues coses. o que érem molts o que tu t'has passat la mani de birra en birra...

Una abraçada, encara, des de Brussel.les.

Per cert, he vist el final del partit del Barça en una casa d'apostes esportives on tenen pantalles gegants. L'únic que no era magribí del local era jo, i em sembla que hi havia un asiàtic. Bé pel Barça, fantàstic pel Madrid, i de teta de monja la derrota de la púrria perica. Espero i desitjo que baixin a segona i no tornin a pujar en 50 anys (de fet, quan siguem independents, els podem oferir que juguin la lliga ecspanyola, de manera que el seu benvolgut Madrid els podrà continuar petant el cul al seu gust).

Una abraçada -una altra.

8 de març del 2009, a les 1:27:00 CET  
Blogger reflexions en català said...

Josep, se't veu en una foto de l'Avui, pàgina 14.

Bon viatge.

8 de març del 2009, a les 11:07:00 CET  
Blogger Jesús (Xess) said...

Jo vaig anar una bona estona darrere teu a la mani. Portava la gorra dels 10mil i anava amb el meu fill i la meva dona. No vaig gosar dir-te res, però tenir-te a prop ja va ser un plaer.
Llàstima no haver conegut a tants dels que volia, però una altra mani serà :D
Ei, fa només 4 dies i ja tinc mono!! Vull més!!
La propera en avió, això si, que 36 hores d'autocar ja no les aguanto :D

11 de març del 2009, a les 9:06:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home