dilluns, 1 de març del 2010

1500 AMICS AL FACEBOOK!

Aquest cap de setmana he arribat, i de fet he sobrepassat, els 1500 amics al Facebook. No està pas malament! Vaig fer-me'n el mes de juliol del 2007, i ja quan en vaig tenir 100, vaig agrair-los a tots, de forma individual. Ara que en tinc quinze vegades més, seria una mica farragós fer-ne el llistat complet!

De totes maneres, la meva experiència amb el facebook, la considero clarament positiva, so far. He conegut molta gent i realment he fet amics en la xarxa, que amb els mesos han esdevinguts amics en el món real.

Per altra banda, és un instrument d'informació i de treball de primera referència. I això malgrat totes les amenaces i perills que diuen que suposa, i que no descarto que siguin, si més no en part, certes.

Tanmateix, jo hi continuaré. I espero que aviat arribi als 2.000 amics, tot i que, la veritat, no en faig gaire cabal.

Etiquetes de comentaris:

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Benvolgut Sort: Ja ets prou grandet per saber que d'amics, amics, tothom en té ben pocs. De coneguts força més i de saludats els que vulguis. Ara, a més a més, cal afegir-hi els autoanomenats "amics virtuals", gent que es relaciona amb la gent a través d'un ordinador, mai cara a cara, tancats a casa seva i escribint les seves beures....D'amics virtuals en tens 1500. De saludats, potser 1000?. De coneguts, possem-hi 300?. I d'amics, quants amics tens realment, amic Sort? (Mira ara jo també sóc amic teu...). Semblem nens petits mirant a veure qui té més cromos.

1 de març del 2010, a les 19:54:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home