dissabte, 12 de gener del 2008

FAIR PLAY, SENYORS, FAIR PLAY!

Déu n'hi do el marro que s'ha muntat (1) (2)! Les meves observacions constructives s'han vist barrejades amb un atac ad hominem, per part d'un o dos comentaris d'altres blocaires al meu post contra el senyor Marc Vidal.

Penso que a aquestes alçades, distingir entre qui penja un post i qui comenta aquest post, ja hauria de ser possible i factible.

Escolteu, si teniu batalletes entre vosaltres (com passa a totes les cases) ja us ho fareu, però a mi no m'emerdeu.

Jo vaig escriure un post amb una opinió en la qual no feia cap atac personal, entre d'altres raons, perquè no conec en persona el senyor Marc Vidal, si bé, dóna la casualitat que som col.legues... al Facebook, ni més ni menys.

A mi em fa molta il.lusió la celebració de les Jornades i hi penso participar intensament, que quedi clar. Si bé en algunes sessions no hi podré assistir, per coincidir amb l'horari laboral.

Probablement serà inevitable conèixer també tota la llopada que ha saltat damunt la meva humil persona. I no em refereixo a en Marc. Sinó a la gent simpàtica, i fins i tot ocurrent, una mica infantil, tot s'ha de dir, però vaja, no hi ha més cera que la crema, que ha deixat comentaris al seu post. Encara hauré de portar una capsa de kleenex pels mocs i de dodotis pel culet, que no s'encetin. Pretendre que s'ha de ser algú per escriure un bloc, és a dir, una mena d'estrella de la blogosfera, punta de llança de vés a saber què, és no entendre un rave del que és l'ètica de la blogosfera. És reproduir els esquemes mediàtics tradicionals. És no tenir ni puta idea de res.

Per sort, perdoneu la redundància, em ve de família, hi ha lectors de blocs i blocaires que saben llegir i han entès perfectament el que vull dir. L'esperança no es perd mai. I una servidora, és optimista de mena -naturalment.

Ni que sigui trencant el protocol i assumint un rol que no em pertoca, proposo ja des d'ara que en la sessió de cloenda es dediqui un fort aplaudiment d'agraïment i de reconeixement als organitzadors de les Jornades, no només perquè estic segur que seran tot un èxit, sinó també perquè han tingut l'encert, les ganes, els recursos, el temps i la voluntat de tirar-les endavant.

Queda dit. Ens veiem a Granollers.

Etiquetes de comentaris:

7 Comments:

Anonymous Anònim said...

Josep,

Totalment d'acord amb la teva columna.

Realment, en això dels blocs, sembla que alguns, no precisament els més llegits o seguits, puguin ja fer com el col.legi de periodistes: classificar, encaixonar, fer hit parades en base als seus capricis, i en definitiva, sectaritzar.

Es un dels vicis nacionals. Uns fan, de pioners, i ho fan bé, i altres, desfer-ho, per enveja, bàsicament.

Hi ha massa gent que no sap viure si no té classificats en fitxes a tots. Tenen por a la llibertat i al pluralisme.

I per això tenen vocació de comisaris reguladors.

En un entorn, per sort, per sort i pel Sort, ente d'altri, lliure, dels mes lliures que la humanitat ha tingut d'interelació, sense ser control.lats per cap poder intermig.

Endevant, enhorabona i, si cal, sort, Sr. Sort.

Cordialment,
Andreu

12 de gener del 2008, a les 16:47:00 CET  
Blogger pipand said...

Ja sé que no té res a veure amb el tema...
Si diem bloc i blocaire amb c, per què blogosfera amb g?. No és una mica incoherent?

12 de gener del 2008, a les 17:14:00 CET  
Anonymous Anònim said...

Com solc dir en els pocs comentaris que et deixo malgrat ser-te un fidel lector, malgrat les formes, en llegeixo pocs de tan encertats com tu. M'he llegit els blocs dels teus "criticats" i, què vols que et digui, massa intel·lectuals de pluja fina... Així que narinant i segueix-li fotent amb les formes que et vinguin de gust! Almenys, tindrem bona i interessant lectura.

12 de gener del 2008, a les 23:15:00 CET  
Blogger Toni Ros said...

mmmhhhhhhh..... "Intel·lectual de pluja fina" és un nou insult? És de collita pròpia? Et felicito, doncs.

13 de gener del 2008, a les 11:55:00 CET  
Blogger Fantassin said...

El problema és que els independentistes ens mirem el melic però no som pas gaire colla, i quan un respectable líder de la majoria espanyola catalanesca monopolitza "allò català" en termes provincians ens indignem.

De tota manera, mentre no siguem nosaltres els que liderem aquests esdeveniment, toca anar-hi ni que sigui a dir les coses clares (Com recordo haver-li sentit a en Guia en un sopar "venim d'un munt de grans de sorra i continuant posant grans de sorra hem d'arribar a ser majoria").

15 de gener del 2008, a les 1:38:00 CET  
Blogger Dessmond said...

Sort,
Vull fer constar que jo si que et vaig entendre. Em va semblar molt sensat el que deies en el teu post i la cosa va degenarar en una forma semblant a allò de la Fira de Frankfurt i els autors en espanyol.
Qui no ho vulgui entendre... li deixes kleenex o dodotis.

18 de gener del 2008, a les 1:26:00 CET  
Blogger JOSEP said...

Hòstia, Dessmond, vas ser tu?

No, és broma, per sort altres també em van entendre. I molt rebé.

Com sempre s'agraeix, i posats a fer et commino a que organitzis un altre sopar com el de Badalona de fa uns mesos amb en López Tena.

18 de gener del 2008, a les 6:20:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home