dimarts, 30 de desembre del 2008

SOM 10.000 A BRUSSEL.LES! ... LA CANÇÓ!

Tot just després de veure per dvd, la pel.lícula, del tot previsible, i doncs poc original, 30 Days of Night, i abans d'anar a dormir, faig un breu cop d'ull al correu electrònic i al facebook, no fos cas que s'hagués proclamat la independència i jo no m'hagués assabentat (ja seria l'hòstia, ja).

Però no, no s'ha proclamat, encara, la independència.

Però sí que llegeixo un missatge de l'incansable dinamitzador de la plataforma dels Deu mil a Brussel.les, l'Agustí, on m'adjunta la cançó que serà el seu himne, diguem-ne oficial, composada per en Gerard Sesé. Ja l'havia escoltada durant la gravació de l'anunci, on espero que sortirem amb el meu fill, ni que sigui mig segon de glòria i fama (o menys). Naturalment és una peça que de seguida s'enganxa i que penso que no està gens malament.



Em plau, doncs, adjuntar-vos el you tube corresponent. També es pot baixar des del facebook i del myspace. Que no sigui dit que l'independentisme català li manca recursos digitals.

Espero que us agradi... la cançó i l'anunci (quan l'emetin).

Etiquetes de comentaris: , , , ,