diumenge, 27 de gener del 2008

JORNADES DE LA CATOSFERA (i 3): CAMPANA!


Sí tu, he fet campana, i no m'he presentat a les darreres sessions de les Jornades de la Catosfera. Passa que vaig anar a dormir a les tantes i quan m'he despertat pel matí, he decidit que al llit s'estava de puta mare. La consciència cívica m'ha dit que feia mal fet. La consciència malparida m'ha xiuxiuejat, en canvi, que als carlins els mati Déu, i que de ben segur ja hi hauran més jornades catosfèriques en el futur proper. 

La veritat és que des del divendres a la tarda fins a la matinada de diumenge no he parat d'anar amunt i avall amb el cotxe. He recorregut el Maresme, el Barcelonès, el Baix Llobregat,  els dos vallesos, i per tant, he trobat del tot raonat descansar el diumenge, com un déu, encara que no sigui el setè dia, sinó el tercer.

Si algú l'interessa la meva valoració, diré, sense cap mena de recança que ha estat positiva i digna... sobretot perquè ha permès aprofundir en el coneixement d'altres blocaires, alguns dels quals ja coneixia bé d'anteriors mogudes polítiques, o més recentment, del sopar organitzat per en Dessmond el passat mes de setembre.

Felicitats doncs als organitzadors d'aquestes primeres jornades i espero que aviat se'n convoquin unes segones, amb més recursos i més ambició per portar blocaires de renom internacional. 

I com que combrego cada cop més amb l'ètica hacker, passo a suggerir, free of charge, futures taules de discussió que es podrien incloure en aquestes jornades: Blocs i Sexe, Blocs i Esports, Blocs i la Guerra, Blocs i Música, Blocs i videojocs, Blocs i Solidaritat, Blocs i Art, Blocs i Cinema, Blocs i la Mare que ens va parir a tots plegats (el sentit de la vida), Blocs i Tecnologia, Blocs i Poesia, Blocs i la lluna, Blocs i Història, Blocs i l'Ego (dedicat a en Varela), i tots els etc. que vulgueu. 

Les Jornades s'han acabat. Visquin les Jornades! i Visca Granollers!

Etiquetes de comentaris: , ,