dimarts, 13 de gener del 2009

MANIFESTACIONS I MANIFESTACIONS

Darrerament, molt darrerament, m'han titllat d'antisemita i d'independentista de saló. Paciència. Jo, que com mitja Catalunya -excepte la sra. Carme Valls, que ja sabem que és de pura sang catalana des del segle XI- segurament devem portar més sang jueva que la que es pot trobar a un banc de sang de Tel Aviv. Jo, que sóc un independentista full time, al saló, però també a la feina, amb els amics i amb tot kiski. I prou que ho pago. D'altres fan la puta i la ramoneta, i si han de fer alguna mamadeta, la fan... tot sigui per la hipoteca, el càrrec, o la fama.

Però bé, deixem-ho estar. Ahir vaig llegir l'editorial del Periòdico de Catalunya, sobre la manifestació de dissabte contra l'HOLOCAUST palestí a Gaza. 

He de dir que no hi vaig assistir. Sí, realment vaig optar per quedar-me al saló de casa, de fet, a l'estudi, perquè sabia que em posaria de mala llet, coincidint amb indesitjables ecspanyols. Vaig fer malament? SÍ. No es pot deixar el carrer a aquesta púrria. Mea culpa. Però bé, un altre dia ja faré propòsit d'esmena. (De totes maneres, segurament en una manifestació antagònica, em jugo quatre pèsols que a la pancarta de capçalera, hi trobaríem l'Aznar, de manera que per a vosaltres va el pollastre).

Però tornem a l'editorial del Periódico de Catalunya. La darrera frase diu, textualment, 

"En una democràcia verdadera, el ciutadà no només s'expressa quan és cridat a les urnes. Marxes pacífiques com les d'aquests dies són una crida que ha de ser atesa sense demora per les forces polítiques"

Exacte, companys! Molt bé! Llàstima que quan centenars de milers de catalans i catalanes -entre els quals, per cert, no hi eren ni el PSC, ni UGT ni CCOO- es van manifestar pel dret a decidir (18F i 1D), vosaltres, mamonets, no badéssiu boca al respecte!

De manera que s'aplica la lògica coneguda, la solidaritat és directament proporcional a la distància que separa aquests impresentables del poble amb qui se solidaritzen. És a dir, quanta més distància, més solidaritat. La qual cosa implica que, aquests canalles, mai se solidaritzaran amb la Independència de Catalunya...

La crida sobiranista, com la de prou a la massacre a Gaza, no és prou crida? No és prou democràtica? Hi ha dues mesures? O perquè no us aneu a fer la mà?

Etiquetes de comentaris: , , , ,

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Bona aquesta, Sort.

Vull aclarir que, de tota manera, per més pro-sionista que em senti, no em manifestaria al costat de l'Aznar. Crec que vas fer bé quan vas decidir quedar-te a casa. La nostra és una altra causa (tal i com per El Periódico, la seva causa és espanya, i per això van callar com putes després de les manifestacions pel dret de decidir). No entris en el joc de la dreta i la esquerra, que és el que volen. Ja hi jugarem un altre dia nosaltres sols.

13 de gener del 2009, a les 15:17:00 CET  
Anonymous Anònim said...

HAN FAS UN GRA MASSA,NO?.
ELS JUEUS SON MIL-LIONS PER TOT EL MON, CATALUNYA NOMES TE ALS CATALANS. QUATRE I MAL AVINGUTS.
PERO TRANQUIL, QUE "EL PRIMO DE ZUMOSOL" JA COMENÇAR A TENIR EL PAP PLE DE LA FATXANDERIA DE L' ESTAT D' ISRAEL. JUGANT AMB BCN

13 de gener del 2009, a les 17:01:00 CET  
Blogger SERGIBR said...

Vas fer bé de no anar-hi. Que no veus com ens manipulen? Ara manifesta't, ara no. Independentment de quines siguin les teves preferències, penso d'aquesta guerra poc més es pot dir i a nosaltres ens queda gran. No sé, jo mai aniré a una manifa a on es proclami la destrucció de l'estat hebreu, mai donaré suport verbal al colonialisme sionista, ni aniré mai a cap concentració en contra d'eta.

14 de gener del 2009, a les 20:01:00 CET  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home